Blogeja joissa klassisen tyylikkäitä lastenvaatteita?
Kaipailisin vinkkejä kivoihin blogeihin, joista saisi ideoita klassisen tyylikkäisiin lastenvaatteisiin. Tykkään tosi paljon lukea blogeja, mutta nykyään lähes kaikki lastenvatteisiin keskittyvät blogit ovat muuttuneet kovin ankeiksi, mistään ei löydy enää kivoja vinkkejä klassisiin yhdistelmiin ja ideoihin.
Kommentit (58)
Olen ranskassa asuva äiti ja kartoittamassa juuri Suomen lastenvaatemarkkinoiden tilannetta ja kysyntää ranskalaisten lastevaatemerkkien osalta Suomessa. Oletteko te tyytyväisiä Suomen lastenvaatetarjontaan? Saatteko Suomesta tai netistä mieleisiänne vaatteita lapsillenne?
En ota kantaa onko Jacadi, Bonpoint, Tartine et Chocolat luksusta vai ei, klassista vai romanttista, mutta kaikille kiinostuneille liitteenä kyselylomake: https://www.surveymonkey.com/s/TJRKFCM
Ja todella suuri kiitos vastanneille, ajastanne ja kiinostuksestanne.
Lattemamman tytöt on ainakin puettu aina todella klassiseen tyyliin ja blogista saa myös vinkkejä ostopaikkoihin. Suosittelen, jos klassisesta tyylistä tykkäät.
Minäkin ehdottaisin
lattemamma.fi
citykidsmode.blogspot.fi
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 08:33"]
Lattemamman tytöt on ainakin puettu aina todella klassiseen tyyliin ja blogista saa myös vinkkejä ostopaikkoihin. Suosittelen, jos klassisesta tyylistä tykkäät.
[/quote]
Mun mielestä tuo tyyli ei ole klassinen vaan romanttinen.
Musta Lattemammalla on nimenomaan juuri klassisia vaatteita tytöilleen. Ei niillä juuri mitään pitsejä tai hörsöjä näy, jotka minä ainakin romanttiseksi miellän. Ajattomia ja tyylikkäitä klassikoita, kuten ihanat ranskalaiset merkit. Muuten blogi on toki aika romanttinen vaaleanpunaisine hömppineen;)
Poikien klassiset blogit ovat kyllä vähemmällä. Pukeutuuko nykyään kaikki pojat joko retroon tai kamaliin hahmovaatteisiin?
[/quote]
Siis minust nää Mini Rodinit, Bobot, Aarrekidit, Albababyt, Paput, Gro co:t yms vaatteet on niin sairaan rumia! Mitä ankeempaa sitä parempaa tuntuu olevan joissain blogeissa mott. Miksi ihmiste haluaa pukea lapsiaan rumiin, ankeisiin, kammottavasti leikattuihin vaatteisiin? Ja jos niin tekevät, niin pitää vielä levitellä sitä tyyliä netissä, hyi hitto!
Mäkään en tykkää yhtään noista kamalista trendimerkeistä, ne todellakin rumia. Tulee vähän mieleen keisarin uudet vaatteet, kun katsoo tuota hehkutusta blogeista uusista ihquista mallistoista. Voiks joku ihan tosissaan tykätä niistä? esim minirodinilla on kaikki kuosit ensinnäkin kamalia ja sen lisäksi vielä ne printit on aina kohdistettu niiihin vaatteisin ihan päin p:tä.
Kaipaisin oikeesti linkkejä kauniisiin ja tyylikkäisiin blogeihin. Ulkomaisetkin käy, ei se koko genre varmaan ihan kuollut vielä ole?
Esim se Papun rusettimyssy, joka kaikilla bloggaajien lapsilla ja joillain aikuisillakin pittää olla, on ihan kuin pyykkärimummon pyyhe/huivi päässä! :D Näyttää sairaan rumalta.
Sama pyykkäriassosiaatio on mullakin tullut;)
Mua ällöttää myös se pomp de lux -mania tytöillä. Kukaan ei enää keksi mitään muuta.
Onkos tuo luca in wonderland sama blogisti, joka aikanaan piti juuri tuollaista poikiin keskittyvää prinssipäiväkirjat tms. nimistä blogia? Tykkäsin siitä aikanaan hurjasti, mutta pisti lapun luukulle, kun taisi tulla täällä av-mammoilta liikaa kommenttia RM ja Lexington -sisustuksesta ja burberryn vaatteista.
Mä luen Didemin walk-in closet with pure love lifestyle blogia ja siinä hänen Luca poikansa on useinkin kuvissa. www.bydidem.blogspot.com
Täällä ei näy rumia kuoseja, vain luksusvaatteita Pariisista jne.
lattemamma.fi/2013/03/27/lastenvaatefilosofiaa/
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 09:40"]
Täällä ei näy rumia kuoseja, vain luksusvaatteita Pariisista jne.
lattemamma.fi/2013/03/27/lastenvaatefilosofiaa/
[/quote]
Luksusvaatteita...? :D
Tartine et Chocolat, Jacadi, Bonpoint jne. lukeutuvat lastenvaatteissa ns. luksusmerkkeihin. Aivan eri kategoriaa kuin Mini Rodinit, Metsolat...
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 10:09"]
Tartine et Chocolat, Jacadi, Bonpoint jne. lukeutuvat lastenvaatteissa ns. luksusmerkkeihin. Aivan eri kategoriaa kuin Mini Rodinit, Metsolat...
[/quote]
Ihan laatumerkkejä, muttei todellakaan luksusta. Luksusta lapsille on tarjolla ihan niissä aikuistenkin luksusmerkeissä. Esim. Jacadi ei ole hintatasoltaan ollenkaan tavan tallaajan ulottumattomissa, tavikset niitä Ranskassakin käyttävät. Tuntuvat kai sitten jännemmiltä Pohjoismaista käsin, kun ovat vaikeammin saatavilla...? Minä laskisin luksusmerkeiksi ne samat kuin aikuisten luksusmerkitkin: Dolce&Gabbana, Dior, Armani jne.
Jos klassinen pukeutuminen lapsilla tarkoittaa väriskaalaa valkoinen-harmaa-musta ja burberryn perinteinen ruskea/beige, niin pitäkää klassikkonne. RUMIA!
Meillä ei ole metsolaa, mini rodinia eikä rusettimyssyä eikä näköjään klassistakaan pukeutumista kaivata.
Olen ranskassa asuva äiti ja kartoittamassa juuri Suomen lastenvaatemarkkinoiden tilannetta ja kysyntää ranskalaisten lastevaatemerkkien osalta Suomessa. Oletteko te tyytyväisiä Suomen lastenvaatetarjontaan? Saatteko Suomesta tai netistä mieleisiänne vaatteita lapsillenne?
En ota kantaa onko Jacadi, Bonpoint, Tartine et Chocolat luksusta vai ei, klassista vai romanttista, mutta kaikille kiinostuneille liitteenä kyselylomake: https://www.surveymonkey.com/s/TJRKFCM
Ja todella suuri kiitos vastanneille, ajastanne ja kiinostuksestanne.