Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa äsken

Vierailija
22.08.2020 |

Kävin juuri lähikaupassa itä-Vantaalla. Kaupassa oli parikymppinen ehkäpä kurdimies vanhemman naisen kanssa. Todennäköisesti hänen äitinsä. Olin aika lähellä heitä jonossakin. Kaupasta lähdettyäni huomasin että nainen oli 50m päässä kaupasta hirveässä yskäkohtauksessa kumartuneena. Poika piti hänestä kiinni. Nainen ei pystynyt kävelemään ja haukkoi henkeään yskien. He jatkoivat hetken kuluttua hiljaa kävelyä miehen taluttaessa naista. Tässä vaiheessa päätin itse valita vaihtoehtoisen puolta pidemmän paluureitin kotiin sen sijaan että olisin lähtenyt heidän peräänsä.

Eli varoituksen sana kaikille erityisesti pääkaupunkiseutulaisille että täällä on oikeasti näitä ihmisiä, jotka lähtee vakavasti oireilevina kaupoille ja ilman mitään suojavarusteita.
Itselläni oli kiinankaupasta ostettu ffp2 tasoinen maski päällä kaupassa ja olenkin niitä harvoja, jotka täällä idässä maskia käyttävät. Toivotaan että maski toimi. Eiköhän se viikon sisällä selviä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jonnekinhan sieltä skopjen lennoilta ne covid-positiiviset on suunnanneet.

Vierailija
2/2 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jonnekinhan sieltä skopjen lennoilta ne covid-positiiviset on suunnanneet.

Niinpä! Vaikka Vantaalla ei muka paljon tartuntoja olekkaan. Itseäni vaan tosiaan järkytti miten itsekkäitä ihmiset ovat kun lähtevät noin kovilla oireilla liikenteeseen. Olisi hänkin varmaan voinut pyytää sitä poikaansa käymään hänen puolestaan kaupassa kun ei itse meinaa tuollaisesta reissusta selvitä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme