Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti sanoi tyttärelleen:

Vierailija
17.07.2006 |

kun tytär oli vessassa..

" Noniin, tule sieltä pois..

ja vähän hiljaisemmalla äänellä " tai kusen sun päälle" .

Tuota... Minusta aika mielenkiintoisesti sanottu alle kouluikäiselle lapselle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sun pointin. Mutta tiedätkös, ihmiset EI oo oikeesti kaiken aikaa fiksuja ja järkeviä...

Löytyykö kyseisestä perheestä yleisesti ottaen kuitenkin myös lasten kunnioittamista vai onko koko linja samaa? Jos sun mielestä lapset on siinä perheessä vaan aikuisten tiellä ja harmina, voisit ottaa yhteyttä viranomaisiin, jospa ne pääsis vaikka perheneuvolaan. Laps kun tarvii muutakin kuin ruokaa ja puhtautta.

Vierailija
2/6 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulepas jo pois vessasta, kun äidillä on kova vessahätä. Muuten äiti joutuu pissaamaan sun päällesi.

En ole ajatellutkaan,e ttä tossa olisi vitsinä jotain pahaa. ollaan lapsen kanssa naurettu ton lauseen jälkeen. Ja lapselle olen sanonut , että tämmöstä ei saa missään nimessä sanoa muualla kuin kotona eikä kavereille tms. koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhkaakohan hän aina tytärtään jollain tuon tyylisillä sanoilla? Hoitoon pitäis akka viiä!!

Vierailija
4/6 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli meidän sisäpiirijuttu, jos mua kuuntelit.

ps. Onko pakko olla korvat höröllä vessassa?????

Vierailija
5/6 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä voisin hyvin sanoa lapselleni että koitahan kiirehtiä ettei äiti pissi päälle. Eli jos oikeesti on kova hätä ja toinen vain aikailee.

Ja myönnän että joskus tulee sanottua pahempiakin asioita kun sattuu sellainen päivä. Eli saatan suutuksissani sanoa että oletko sä ihan tyhmä, vaikka tiedän ettei niin saisi koskaan sanoa. Että myönnetään, en ole täydellinen äiti ja silti uskallan olla täällä.

Vierailija
6/6 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän sen nenäkäs käytös. Raivostuttava kakara.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä