Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Real Housewives of Beverly Hills

Vierailija
22.08.2020 |

Katselen kyseistä sarjaa ja kyllähän noiden naisten elämä on glamouria ja kriisejä täynnä. Oletteko huomanneet, että usealla naisella on aika käheä ääni? Johtuuko huumeista, röökistä vai alkoholista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko syy, että tuotanto muokkaa osin jo äänitysvaiheessa, matala ääni ei kuulu kauas pöydistä?

Itseäni vaivaa dekoltee. Vanhemman merikkalaisen naisen dekoltee on kuin suomalaisen 75-vuotiaan naisen dekoltee aurinkoisen kesän jälkeen, 1990-luvulla. Mutta nämä naiset pukeutuvat hienosti, syövät ihania ruokia ja ovat huumorintajuisia toisinaan. Ja suojaavat ihonsa.

Vierailija
2/7 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mitään uutta kautta ole tullut? Katsotko jotain vanhaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kausi C-Morella.

Vierailija
4/7 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko syy, että tuotanto muokkaa osin jo äänitysvaiheessa, matala ääni ei kuulu kauas pöydistä?

Itseäni vaivaa dekoltee. Vanhemman merikkalaisen naisen dekoltee on kuin suomalaisen 75-vuotiaan naisen dekoltee aurinkoisen kesän jälkeen, 1990-luvulla. Mutta nämä naiset pukeutuvat hienosti, syövät ihania ruokia ja ovat huumorintajuisia toisinaan. Ja suojaavat ihonsa.

Mua häiritsee, kun ne syö hienossa ravintolassa pelkällä haarukalla. Ensin pihvi leikataan ja sitten veitsi pois ja syömään. Mun 6vuotias osaa syödä haarukalla ja veitsellä.

Vierailija
5/7 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulimia tekee äänen käheäksi.

Vierailija
6/7 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee, kun ne syö hienossa ravintolassa pelkällä haarukalla. Ensin pihvi leikataan ja sitten veitsi pois ja syömään. Mun 6vuotias osaa syödä haarukalla ja veitsellä.

Taitaa olla amerikkalainen tapa syödä.

Vierailija
7/7 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USAssa syödään niin

Kuulemma ms2 aikaan jäi jenkkivakoojia kiinni kun huomaamattaan söivät ei-eurooppalaisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi