Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lähtee järki tän vuodon kans!!!

Vierailija
06.09.2013 |

voiko tää nyt olla enää normaalia. minipillereitä(cerazette) syöny 4kk ja yhet norm. menkat tuli heti alotuksen jälkeen, kesti norm. viikon, sit n. 3kk ei vuotoa, ja nyt kohta 4vk vaihtelevasti niukkaa ja vähä runsaampaa vuotoa..hohhoi..taidan lopettaa koko pillerit..mut sit vuoto jatkuu??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mä koitin keväällä minipillereitä. Menkat oli päällä koko sen 2kk jonka jaksoin kokeilla ja kun lopetin pillerit, niin sit tuli vielä ne "normi"menkat päälle. Sen jälkeen palautui heti ihana,normaali rytmi ; )

Vierailija
2/6 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuosin niillä puoli vuotta putkeen. Olin hullu kun en aikaisemmin lopettanut, sain sitten e-pillerit joita otin kolme ekaa päivää kaksi nappia päivässä ja vuoto loppui parissa päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huoh..musta tuntuu muutenkin että näissä on kaikenmaailman mieliala-sivuvaikutuksia ja kaikkee...ei taida sopia mulle :( onks mirena-kierukka samaa vaikuttavaa ainetta?kun siitä oli kans sillo puhetta th:n kans...mut jos se on yhtä peestä ku nää niin en enää tiiä mitä sit keksis ehkäsyks...yhdistelmät ei mulle ilmeisesti käy, kun poltan?

Vierailija
4/6 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (3) en ole uskaltanut vielä kokeilla, mutta gyne jolle menin vuototuskineni tyrkytti Mirenaa, ilmeisesti hormonimäärä on pienempi kun ehkäisee paikallisesti eikä samoja vuoto-ongelmia pitäisi olla. Muistaakseni 35 oli ikäraja yhdistelmäpillereille jos polttaa, nyt vaan sitten tumppaat :)

Vierailija
5/6 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no pitäis tumpata..ei vaan onnistu tuosta vain, vaik useemman kerran koittanu. eli siis meinaaks toi ikäraja, että jos on yli 35 ja polttaa niin ei voi käyttää yhdistelmiä...vai ymmärsinkö nyt ihan oikein..:) oon siis ton alle..eli voisin vaihtaa yhdistelmiin?jotenki vaan pelottaa se tulppariski(vai mikä nyt olikaa) josta ollu haloota :/ -ap

Vierailija
6/6 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no pitäis tumpata..ei vaan onnistu tuosta vain, vaik useemman kerran koittanu. eli siis meinaaks toi ikäraja, että jos on yli 35 ja polttaa niin ei voi käyttää yhdistelmiä...vai ymmärsinkö nyt ihan oikein..:) oon siis ton alle..eli voisin vaihtaa yhdistelmiin?jotenki vaan pelottaa se tulppariski(vai mikä nyt olikaa) josta ollu haloota :/ -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi