Rakastunut ihmiseen, jota ei voi koskaan saada
Mies on hyvä ystäväni. Tulemme samanlaisista taustoista ja mies on minusta ihanin ja sympaattisin ihminen jonka tunnen. Olen aivan toivottaman rakastunut, ollut jo vuosia. Olen pysytellyt sinkkuna, kun ei kukaan ole tuntunut samalta ja toisaalta ei tässä ottajiakaan liialti ole ollut. Rakastan pitkiä päivittäisiä keskustelujamme kaikesta maan ja taivaan välillä ja ajattelen häntä päivittäin. Mies on kuitenkin naimisissa eikä minulle tulisi mieleenkään pilata sitä, etenkin kun tiedän etten ole ollenkaan miehen tyyppinen nainen fyysisestikään. Ystävyyteni on meille tärkeä ja arvokas voimavara, mutta sydämeni murtuu kun tiedän että en koskaan kelpaa hänelle. Onko jollain samanlaista tarinaa? Oletteko joskus päässeet asian yli ja rakastuneet johonkin toiseen?
Kommentit (16)
Onhan näitä täällä pohdittu
http://www.vauva.fi/keskustelu/1472446/ketju/miten_paasisin_yli_elamani_rakkaudesta
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 19:37"]
Mistä tiedät ettet ole fyysisestikin miehen makuun? Onko miehellä pitkäkuin avioliitto takana?
[/quote]
Pitkä avioliitto kyllä, ja tiedän miehen naismaun, asiasta on yhdessä keskusteltukin. :D Ja tiedän etten istu siihen sitten ollenkaan. Ystävänä hän minusta pitää, mutta olemme ihan puhtaasti ystäviä kuten olemme aina olleetkin. En siis edes elättele minkäänlaisia toiveita, on selvää että ystäviä olemme ja täysin puhtaasti hänen ollessa onnellisessa liitossa.-ap-
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 19:40"]
http://www.vauva.fi/keskustelu/1472446/ketju/miten_paasisin_yli_elamani_rakkaudesta
[/quote]
Linkki ei toimi -ap-
Itse olen tuo toinen osapuoli, yksi parhaista ystävistäni (mies) on vuosikausia rakastanut minua. Hän on fiksu, huomaavainen ja ihana ihminen - mutta fyysisesti ei sytytä minua, ei sitten mitenkään. Olen onnellinen parisuhteessani, enkä seurustelisi hänen kanssaan vaikka olisinkin sinkku. Ole iloinen, että elämässäsi on ihana mies, mutta etsi parisuhdeonnea jostain muualta. Ehkä olisi myös hyvä pitää hiukan välimatkaa tähän mieheen, jotta hän ei tavallaan veisi tilaa siltä tulevalta puolisolta, joka voisi palvoa maata jalkojesi alla (ja rakastaisi myös ulkonäköäsi).
On kokemusta. Olen ollut 20 vuotta hyvä ystävä tämän miehen kanssa. Koskaan ei mitään muuta ole ollut, edes puheissa. Lämpimät välit kuitenkin ja tiivistäkin yhteydenpitoa. Hän sitten erosi jokin aika sitten. Ajattelin jo, että tekeeköhän mitään liikkuja suuntaani. Ei tehnyt. Hänellä oli katsottuna jo 23v. assistentti tyttönen, asuvat nyt yhdessä. Ja me olemme edelleen kavereita, koska tämäkään uusi nainen ei ilmeisesti täytä tätä "kaverikumppanuus" kohtaa hänelle.
MIehet ovat tällaisia, menevät ulkonäön ja nuoruuden perässä kuin pässit narussa.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 20:19"]
MIehet ovat tällaisia, menevät ulkonäön ja nuoruuden perässä kuin pässit narussa.
[/quote]
Ai vähän samaan tapaan kuin naiset menevät rahan perässä kuin pässit narussa?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 19:40"]
[/quote]
Linkki ei toimi -ap-
[/quote]
Mulla kyllä toimii, mut nostin niin pääset lukee :)
Jos aina vain haikailet tuon toivottoman rakkauden perään, niin ei kukaan tule sinulle koskaan kelpaamaan. Sinun pitää vain lopettaa se haikailu, sisäistää se, ettet voi häntä saada ja jatkaa elämääsi. Ehkä kannattaisi pitää jonkin sortin tauko yhteydenpitoon, jos muu ei auta.
Ihan varmasti voit hänestä yli päästä.
Kannattaa unohtaa. Elely joissain haaveissa ei kannata. Naimisissa olevat miehet eivät muutenkaan lähde helposti, niin tuskin teidän vuosien juttelun takia...
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 21:10"]
Missä pääset miehen kanssa puhumaan tunteja päivittäin?
[/quote]
Facebookissa ja puhelimessa useimmiten. -ap-
Juttelet ap ihan ristiriitaisia, alla kertomasi ei sovi yhteen sen kanssa, että jo otsikossa puhut olevasi rakastunut mieheen.
[/quote]
Pitkä avioliitto kyllä, ja tiedän miehen naismaun, asiasta on yhdessä keskusteltukin. :D Ja tiedän etten istu siihen sitten ollenkaan. Ystävänä hän minusta pitää, mutta olemme ihan puhtaasti ystäviä kuten olemme aina olleetkin. En siis edes elättele minkäänlaisia toiveita, on selvää että ystäviä olemme ja täysin puhtaasti hänen ollessa onnellisessa liitossa.-ap-
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 21:32"]
Juttelet ap ihan ristiriitaisia, alla kertomasi ei sovi yhteen sen kanssa, että jo otsikossa puhut olevasi rakastunut mieheen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minä olen rakastunut häneen, mutta tiedän ettei hän minuun. :) -ap-
Seiska olisi voinut olla minun kirjoittamani. Iloitse ystävyydestä, mutta suuntaa romanttinen mielenkiintosi muualle, vaikka se vaatisikin aluksi ponnisteluja.
Mistä tiedät ettet ole fyysisestikin miehen makuun? Onko miehellä pitkäkuin avioliitto takana?