Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelle olet kateellinen juuri nyt?

Vierailija
22.08.2020 |

Avautukaa!

Mua ärsyttää, kun yks teiniaikainen kaveri oli ihan hullu, dokas viikollakin eikä koulu tai mikään muukaan juuri kiinnostanut ja sit parikymppisenä jo vääns lapsen ja silti porskuttaa nykyään paremmin kuin minä.

30-vuotiaaksi mennessä tehny jo kaks lasta, on AMK-tutkinto, yliopistotutkinto-opinnot pian suoritettu, on venettä, mökkiä ja ihanaa perhe-elämää.

Itse sain just ja just AMK:n käytyä ja meinasin kohdata sinäkin aikana nälkäkuoleman ja olin henkisesti ihan loppu ku yritin käydä töis samaan aikaa ja samaan aikaan opiskella.

Miks musta tuntuu, että muut ansaitsee kaiken niin helpolla ja varsinkin ne, kenen ei pitäisi ylipäätään mihinkään yliopistoon asti edes päästä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ihmisille, joilla on normaali elämä.

Vierailija
2/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ystäväsi nautti elämästään teininä ja nauttii siitä nytkin ;) Kaikki eivät kulje samaa kaavaa, vaikka aina sanotaan, että hulttiot eivät menesty ja jäävät kaupan kassalle, jos sinnekkään asti edes pääsevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinulle tietenkin ap. Olethan kaikista parhain.

Vierailija
4/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden kympin oppilaan, joka päätti jäädä Elisa -liittymien asiakaspalvelijaksi.

Nykyään siis jo 30-vuotias. Monesti miettinyt kävikö hän perukoulun jälkeen edes mitään tutkintoa.

Vierailija
5/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP ajatellut, että se oletkin sinä, kenen ei pidä sinne yliopistoon päästä? Kaverisi on jossain määrin kyvykkäämpi ja normaalista nuoruuden hauskanpitämisestä ei seuraakaan mitään "rangaistusta". Niin ja miksi jonkun ei sitten tulisi sinne yliopistoon päästä? Jos sinne omilla kyvyillä pääsee, niin on paikkansa ansainnut.

Vierailija
6/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle, joka on saanut HEKAn asunnon! *kukkaro tyhjänä, 3/4 tuloista menee vuokraan, ei asumistukea).

Vierailija
7/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä, jos edes tiedostaa olevansa kateellinen. Itse istun viikoittain kollegojen kanssa kahvilla ja he ovat niin kateellisia ja katkeria, että oma kahvinikin alkaa maistumaan heidän lähellään myrkyltä 😂

Mutta he ovat minulle esimerkki, jollaiseksi en itse halua tulla: siksi kehitänkin itseäni jatkuvasti, opiskelen lisää ja myös harrastukseni vievät minua toisella alalla eteenpäin. Katkerimmat tuntuvat olevan just niitä paikalleen jääneitä ihmisiä, jotka eivät koskaan kokeilleet mitään uutta, opiskelleet lisää vaikka halusivat, eivät vaihtaneet työpaikkaa, jäivät sille paikkakunnalle, jossa syntyivätkin..

Vierailija
8/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenellekkään. Seuraan omaa polkuani, enkä kenenkään muun.

Vierailija
9/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenellekään!

Vierailija
10/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenellekään, vaikka olen niin surkeassa tilanteessa, että joku muu saattaisi luovuttaa. Miksi olisin kateellinen? Onko se minulta jotenkin pois, jos jollain on joku asia paremmin?

Vierailija
11/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi päästä yliopistoon, jos on elänyt hauskan nuoruuden? Voi huoh taas.

Vierailija
12/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille miehille, joilla on yli 10 cm vehe. Googlatkaa "peniskateus"

Vierailija
13/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri kuin sinun kuvailemasi tyyppi. Ainoa ero on vaan se, että ne ketkä eivät juhlineet ja dokailleet ylä-asteella tai alle 18-vuotiaana hilluvat nyt vieläkin joka viikonloppu viinipullot kourassa mökeillä ja muualla. Itse olen ollut viimeksi kännissä öööh, v. 2012 häissä.

Kun täytin 18 en lähtenyt enää edes baariin, olin oikeasti juhlinut kaikki yläasteen viikonloput ja lomat. Olin ihan hirveä. Minusta povattiinkin sossupummia jne.

Vierailija
14/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että muille asiat putoaa taivaalta syliin, mutta sinulle ei ole suotu samaa lahjoitusta?

Vierailija
15/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille terveille. Sitä ei tajua ennen kuin sen menettää. Mutta ehkä vielä joku päivä pääsen kävelemään.

Vierailija
16/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille joka voitti Jokerissa 2 miljoonaa. Napsahtaispa joskus itselle tollainen elämän muuttava rahapotti.

Vierailija
17/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle joukkuekaverille.

Vierailija
18/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teini-iässähän kaikki on vasta teinejä, ihmiset muuttuu kasvaessaan tosi paljon. Miten niin ei ansaitse yliopistotutkintoa.. hän on varmaan vain älykäs, ei se liity mitenkään siihen mitä teininä pelleilee.

Vierailija
19/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kenellekään, vaikka olen niin surkeassa tilanteessa, että joku muu saattaisi luovuttaa. Miksi olisin kateellinen? Onko se minulta jotenkin pois, jos jollain on joku asia paremmin?

Jos esim. saat potkut töistä siksi, että toimitusjohtaja saa bonukset ja osakkeenomistajat enemmän rahaa, niin tietenkään se ei ole sinulta pois. Ei sitten mitenkään. 

Vierailija
20/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille. Niille on kuseminen niin helppoo.