Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tanja Karpela vanhan näköinen viisikymppiseksi

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpela on aina ollut kaunis ja on edelleen :)

Vierailija
2/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole, sinä olet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneus ei kaunista ketään.

Vierailija
4/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha rupsahtanut kurppahan se on jo. Kyllä kauneus on karissut nuoruusvuosista. Eikö ole elänyt makeaa elämää. Onko elämä on ollut rankkaa kun naama on tuon näköinen.

Vierailija
5/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kaunis, mutta luonnollista että ei näytä enää 25 vuotiaalta

Vierailija
6/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valo on surkea. Oletko itseäsi katsellut esim. taskulamppu suoraan pään yllä tai alla? Toki on tätimäinen tyyli, mutta miksei viisikymppisellä olisi?

Vierailija
7/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuivakan näköinen nykyään.

Vierailija
9/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ryppykasa, olen itse 50-vuotias ja PALJON nuoremman näköinen, minulla ei ole ryppyjä vielä ollenkaan. Olen hoitanut itseäni nuoruusvuosista lähtien ravinnolla, liikunnalla ja hyvillä kauneudenhoitotuotteilla, olen pysynyt normaalipainossa, en lihonut enkä laihtunut. Karpelan naama on todella kuluneen näköinen, ilmeisesti ei ole elänyt terveellistä elämää. Otsakin täynnä ryppyjä. Näyttää ihan 60-vuotiaalta.

Vierailija
10/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa arvostella kenenkään ikääntymistä.

Vierailija
11/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpela on aina näyttänyt ikäistään vanhemmalta, missiajoista asti. Ladylike-tyyli vanhentaa ketä tahansa.

Vierailija
12/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kuivakan näköinen nykyään.

Taviksen näköinen nykyään, ryppyineen, kananp*rsehiuksineen.

Vierailija
13/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä päivääkään yli 70-vuotiaalta.

Vierailija
14/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala ryppykasa, olen itse 50-vuotias ja PALJON nuoremman näköinen, minulla ei ole ryppyjä vielä ollenkaan. Olen hoitanut itseäni nuoruusvuosista lähtien ravinnolla, liikunnalla ja hyvillä kauneudenhoitotuotteilla, olen pysynyt normaalipainossa, en lihonut enkä laihtunut. Karpelan naama on todella kuluneen näköinen, ilmeisesti ei ole elänyt terveellistä elämää. Otsakin täynnä ryppyjä. Näyttää ihan 60-vuotiaalta.

Tämä on ikääntymisen rasittavin piirre. Aletaan ylistää omaa nuorekkuutta. Aaargh!

Vierailija
15/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää todella ryppyiseltä, eikö ministerin eläkkeellä ole varaa käydä kosmetologin hoidoissa. Naama on todella ryppyisen ja paperisen ohuen näköinen, ilmeisesti käristänyt itseään auringossa nuorempana, siltä naama näyttää. Liian laiha siksi ryppyinen ja rupsahtanut, ja liikaa aurinkoa saanut naamalleen. Näin ne jotkut vanhenee..............itse en ole ottanut aurinkoa ja olen normaalipainossa, kasvoni näyttävät paljon nuoremmilta kuin tuon kurpan. Olen 50-vuotias.

Vierailija
16/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäköön vaikka 100-vuotiaalta, mutta kaunis hän on. Tuossa kuvasa, jossa kävelee koiran kanssa, ei näytä yhtään yli 50-vuotiaalta. 

Vierailija
17/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmillä hiuksilla olisi parempi. Ei hän nyt mahdottoman ryppyinen ole.

Vierailija
18/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja on sellainen kuivan kesän orava. Pieni pyöreys kasvoissa,ja muutenkin, nuorentaisi vuosia.

Vierailija
19/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo aloitus. Ap on varmasti itse täydellinen. T: n24

Vierailija
20/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pilkkaa 60-vuotiaita - itse olen sen ikäinen, eikä minulla myöskään ole ryppyjä lainkaan, koska välttelen aurinkoa, syön tervellisesti ja liikun paljon (ulkona käytän aina SPF 50 aurinkosuojaa.)