Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni ei vastaa puhelinmyyjälle?

Vierailija
06.09.2013 |

Eikö ne soita aina uudestaan ja uudestaan? Vastaamalla ja kieltäytymällä ostamasta pääsisi siitäkin eroon?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan aina vieraista tai tuntemattomista numeroista tuleviin soittoihin. Kaikki puhelinkaupustelijat (sitten kun heistä pääsee eroon, miten sanan "ei" ymmärtäminen on niin vaikeaa?) tallennan tyyliin PUHELINMYYJÄ ÄLÄ VASTAA, enkä vastaa jos/kun soittavat uudestaan.

Vierailija
42/44 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että sähköpostimarkkinointi jo syrjäyttäisi tuon puhelinmyynnin. Meneehän niillä kulujakin vaikka kuinka niihin puheluihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska inhoan yli kaiken puhua vapaa-ajallani ventovieraiden kanssa.

Yleensä jo puhelun tullessa tarkastan fonectasta (kun aika usein dataan kun soittavat) kuka soittaa. Viimeistään pieni numeron googlaus niin selviää että puhelinmyjä kyseessä. En vastaa ja koska näin selvitettyäni tiedän kyseessä olleen puhelinmyyjä, en myöskään soita takas.

Tarkastan numeron silti aina, jos sattuisi olemaan joku muu oletettavasti tärkeämpi puhelu (ei myyntifirmoilta tms) niin soitan takas.  Toisinkuin nykypäivänä tykätään ajatella, minusta aina ei tarvitse olla tavoitettavissa heti. Ja puhelinmyyjille en jaka jutella.

Vierailija
44/44 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 14:45"]

Mä vastaan puhelimeen aina.

Mistä tietää, että soittaja on puhelinmyyjä? Kertokaa, niin voin olla vastaamatta.

Ja huomautan, että ambulanssi ja hätänumero (112) soittavat aina tuntemattomasta numerosta. Ja juu, olen tämän kokenut kun hätänumerosta soitettiin äitini asiasta. (mistä ne siellä hätänumerokeskuksessa tietää, kuka mun äiti on?)

[/quote]

Kun mulle soitettiin ambulanssista, näkyi puhelinnumero. Myös poliisin puhelinnumero näkyi, mutta käräjäoikeudesta tuli puhelu tuntemattomasta numerosta. Sellaisiin en vastaa koskaan. Onneksi mies vastasi. Puhelinmyyjien numeroita olen tallentanut enkä niihin vastaa, koska en halua. Olen myös tehnyt eston, mutta silti joskus joku myyjä soittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi