Onko sairaaloissa töissä oikeasti seksikkäitä hoitajia ja lääkäreitä?
Mistä ne sairaalasarjat on saaneet alkunsa? Minäen ole vielä ikinä nähnyt seksikkäitä ihmisiä sairaalassa töissä. Ihan tavallisia miehiä ja naisia ammateissaan.
Kommentit (11)
Ei kiinnosta vähäänkään noiden seksikkyys, vaan se, että hoitavat minut terveeksi.
Hah, lol. Ehkä nyt, kun minä olen poistunut työntekijävalikoimasta.
T. Läski valas, joka oli kuitenkin potilaiden mieleen (palautteiden perusteella)
Ehkä juuri valmistuneet saattaa muutaman vuoden olla, työkokemuksen karttuessa kahvihuoneessa istutut tunnit ja popsittu pulla alkaa näkyä ihan jokaisessa, kymmenen vuoden työuran jälkeen on valkotakin kokoa vaihdettu jo monta kertaa isompaan malliin, ja aikamonella varmaan useampikin X ällän edessä.
Vierailija kirjoitti:
No on. Varatut lääkärit ja hoitajat pariutuvat keskenään melkein yhtä tehokkaasti kuin opettajat. Siis tämä on tutkittua tietoa.
Siis. Mun lyhyen oppimäärän (120op, ei se tosiaan niin pitkä oo) perusteella tällaista kyllä sattuu. Minulla oli oikein kaunis (ja aivan ihana muutenkin) opiskelutoveri, joka opiskeluiden jälkeen työpaikan kautta tapasi komean nuoren mieslääkärin. Kunnon harlekiini-kamaa, onnellisesti ovat naimisissa vielä vuosienkin päästä.
T. Se läski valas
Olin sivarissa aikoinaan ja siellä oli pari todella kaunista hoitsua. Eivät ikinä edes vilkaisseet päin, moikkaamisesta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä juuri valmistuneet saattaa muutaman vuoden olla, työkokemuksen karttuessa kahvihuoneessa istutut tunnit ja popsittu pulla alkaa näkyä ihan jokaisessa, kymmenen vuoden työuran jälkeen on valkotakin kokoa vaihdettu jo monta kertaa isompaan malliin, ja aikamonella varmaan useampikin X ällän edessä.
Ne sairaalan valkoiset unisex "yksi muoto kaikille" -vaatteet on oikeasti aika karmeita. Isoissa sairaaloissa niitä kokoja kuitenkin riittää, mutta rintavana ja persevänä ja muuten kapeavyötäröisenä niin ne tuntui inhottavilta päällä. Varsinkin kun oli tuntoyliherkkyys; ne saumat ja karkea kangas. Kapeasta vyötäröstä; silloin työaikoina en ollut vielä niin läski valas, ihan normaalikokoinen (mutten pieni). Se ylimääräinen rupesi kunnolla kertymään kun sairastuin.
Kouluaikoina suurin pelkoni työharjoitteluiden suhteen oli se, että olisimme joutuneet käyttämään niitä mekkoja...
Terkkarissa siihen aikaan henkilökunta sai pienen "vaaterahan" jolla ostaa työvaatteet itselleen, voikohan niin tehdä.
T Läski valas
Lääkäreistä kyllä löytyy kauniita ja seksikkäitä naisia, olen käynyt monta kertaa eräällä klinikalla HUS:ssa. Hoitajista ei voi sanoa samaa. Heteromiehenä en arvioi miesten seksikkyyttä.
Nuoremmissa hoitajissa on kyllä hyvännäköisiä mutta aika äkkiä niillä alkaa berse leviämään kuten joku täällä jo totesikin. Sitten ne on niitä käsidesille haisevia golgatan olgia.
Ei ainakaan täällä meillä Porissa. Käyn terkkarissa, Mehiläisessä, kaupungin sairaalassa ja Satasairaalassa. Yhtään kaunista tai komeaa hoitsua/lääkäriä en ole niissä nähnyt. Monet on jo reippaasti keski-ikäisiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäreistä kyllä löytyy kauniita ja seksikkäitä naisia, olen käynyt monta kertaa eräällä klinikalla HUS:ssa. Hoitajista ei voi sanoa samaa. Heteromiehenä en arvioi miesten seksikkyyttä.
Meilahdessa sairaalassa työskentelevänä olen tehnyt samanlaisen huomion että lääkärinaisissa on paljon useammin hyvännäköisiä kuin hoitajissa. Tämä on tietenkin raju yleistys, mutta näin se jostain syystä on.
No on. Varatut lääkärit ja hoitajat pariutuvat keskenään melkein yhtä tehokkaasti kuin opettajat. Siis tämä on tutkittua tietoa.