Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poskiontelon tulehduksesta tietävät!

Vierailija
06.09.2013 |

Minulla ei aiemmin ole ollut poskiontelon tulehdusta, mutta nyt pitkittyneen flunssan jälkeen oikean silmän yläpuolella alkoi tuntua kipua ja paineen tunnetta, erityisesti makuullaan ja pää alaspäin. Lääkäriin en saanut aikaa, joten työterveyslääkäri määräsi minulle antibiootit puhelimitse, mitä vähän ihmettelen, kun sanoin ettei minulla ole aiemmin ollut, enkä ole oireista varma. Mutta näin täällä.

Haluaisin tietää, kuinka nopeasti teillä on lääkkeet alkaneet vaikuttaa? Ja vähän hassu kysymys, mutta jos onteloissa on jotain märkää, tuleeko se ulos nenän kautta, kuivuuko se tms? Vai mitä sille tapahtuu? Mulla on alkanut tänään myös saman puolen poskihampaita ylhäältä jotenkin särkeä, voikohan se liittyä asiaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskihampaiden särkeminen on normaali oire poskiontelotulehduksessa. Minusta on oikein ok että sait ne antibiootit puhelimitse, onhan nuo oireet niin selvät että ei siihen kauheasti lisätutkimuksia tarvita. 

Antibiootit alkaa vaikuttaa muutamassa päivässä. Oloa voit helpottaa hankkimalla ns. sarvikuonon eli nenähuuhtelukannun ja huuhtelemalla sillä pari kertaa päivässä. Se edistää märkäeritteiden tuloa pois sieltä onteloista, vaikka kyllä ne toki sieltä itsekseenkin tulee ja mikä ei tule, sen hävittää sellaiseen erikoistuneet solut.

Vierailija
2/3 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ollut monta kertaa poskiontelotulehdus,itseasiassa tälläkin hetkellä.menee myös ilman antibioottia pois vaikka kestääkin vähän kauemmin.mulla kans sarvikuono käytössä.jos sulla tulevaisuudessa tulee useasti tulehduksia myös punktio voi auttaa,mulla auttoi hetkellisesti ja se on kamala toimenpide!olisinpa mäkin joskus saanu puhelimitse reseptin.nyt siis en voi antibioottia edes ottaa koska imetän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä, vettä ja sitten lisää vettä. Eikä enää tule koko ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi