En kestä junat ja naiset biisiä!
Onko muita? Onko se niin, että kun tunnettu laulaja tekee biisin, se on aina hyvä.
Vaikkei siis olisikaan.
Kommentit (15)
Mä en voi sietää sen biisin nimeä. En ole edes kuunnellut ajatuksella että mistä siinä lauletaan. Muuten tykkään kyllä Jennin musiikista. Joku vois sanoittaa biisin miehet ja peräkärryt...
Joo se on ihan karmee. Oon yrittänyt kyllä kuunnella sitä, kun muuten Jennin musiikista ja äänestä tykkään. Mutta tähän u-u-uuuu ei vain pysty. Radiokanava vaihtuu ihan saman tien!
Mä luulin, että se biisi on "Munat ja naiset"
Jennin eka levy oli hyvä. Toinenkin ihan ok.
Mutta tämä u-u-u-uuuuuuu! Ei kestä! Kappale on ihan tuore, ja nyt jo olen siinä vaiheessa että kanava vaihtuu välittömästi.
Munat ja naiset -nimitys toisi siihen edes ripauksen leikkisyyttä. Ihme biisi on.
Se on kamala biisi, ja jotenkin kuultu jo kauan sitten...
Ihan hirveä biisi munkin mielestä, en tykkää ollenkaan vaikka Jenni muuten hyvä laulaja onkin.
Jennistä olen aina tykännyt, tästä biisistä en yhtään :/
Sama juttu täällä eli en tykkää yhtään. Musa on itellään jo niin kopsu jostakin kuten muuten on musavideokin.. En käsitä yhtään mikä pointti on koko biisillä..
Tehosoitossa vain ja ainoastaan koska laulaja on tunnettu. Argh
en kestä mitään jennin musiikkia sen ihmeellisten laulumaneereiden ja kauhea. suhuässän takia. näin huonossa biisisshhhä ne vaan korosshhtuu. ju-ju-junat ja naisshhet ovat luotuja kuuulkemaaa-a-a-aan.
Jep, u-u-uuu pistää karvat pystyyn joka kerta... :(