Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lopetin seinään

Vierailija
06.09.2013 |

Tein todellakin sen. Lopetin 6 vuotta syömäni mielialalääkkeen ihan seinään kohta 3 viikkoa sitten. Vieroitusoireita jonkin verran, mutta olo selvästi parempi. Ei koomaista väsymystä. Ei edes niin masentunut olo. Tuuletanko liian aikaisin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sen lääkkeen nimi, niin kerron miten käy. Esim Aurorix jatkaa vaikutustaan, vaikka sen käytön lopettaa.

Vierailija
2/8 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketipinor. t.ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa konsultoida aina lääkäriä lopetuksissa. Itsekin olen aikanaan lopettanut paniikkihäiriöön annetun rauhoittavan ja vuosia myöhemmin masennukseen annetun serotoniinin, mutta kumpaakaan ei lopetettu seinään. Yli 10 v olen nyt ollut ilman mitään mielialalääkitystä, vaikka lääkäri varoitteli että serotoniinia olisi pitänyt syödä koko elämä, koska olen joutunut syömään kuurin jo kahdesti elämässäni.

Vierailija
4/8 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein saman Cipralexilla mutta vähentelin. Olo on aika outo nyt, mutta jotenkin "puhtaampi". Mietin, ettei tuollaista voi syödä läpi elämän tai jos pitää, niin sitten on elämässä jotain pielessä noin muuten.

Vierailija
5/8 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kohdalla ei onnistu vähitellen vaan se on kerrasta poikki. katsotaan miten käy. t.ap

Vierailija
6/8 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let's see... Ketipinorissa nousee toleranssi tosi nopeasti, ja jos söit 6 vuotta yhtä soittoa, niin se määrä oli lopussa varmaan suuri. Mutta toisaalta koska sanoit "vieroitusoireita jonkin verran" etkä tyyliin: "maailmanloppu tuli", niin ehkä se määrä oli aika pieni ja lopulta enempi sellainen lumelääke.

Anyways kolmessa viikossa se on poistunut jo elimistöstä ja vieroitusoireet ei ainakaan palaa tai muutu pahemmiksi, jos niitä vielä on. Sitä että palaako masennus/unettomuus/ahdistus jossain vaiheessa ei voi kuin arvailla, mutta toivotaan parasta.

Vierailija
7/8 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun ap pitäisi jo aika selvillä vesillä olla kun ole 3 viikkoa kestänyt. 

Hassua kyllä muuten, itselläni myös Ketipinorista vieroitus oli huomattavan helppoa verrattuna lääkärien riippuvuutta aiheuttamattomaksi väittämään SSRI-masennuslääkkeeseen, jonka vieroitus oli yhtä helvettiä...

Vierailija
8/8 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos nro 7 ja 8. Kyllä se on nyt ketipinorin syönti loppu. t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme