Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyviä ipad sovelluksia?

Vierailija
06.09.2013 |

Kerropa uudelle ipadin omistajalle vinkkejä hyvistä ja tarpeellisista sovelluksista. Ilmaisia ja maksullisia, kaikki käy. Mitä sinun ipadistasi löytyy?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomo, yle areena ruutu. Katsomoa ei saa suoraan appstoresta, vaan Maikkarin sivuilta. Lisäksi eri lehtiä löytyy.

Vierailija
2/6 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeellisuus ja hyvyyn riippuu hirveästi siitä, mitä haluat hilavitkuttimellasi tehdä.

Mun käyttämistä hyötysovelluksista tärkeimmät on keynote (powerpoint-tyyppinen ja powerpointtia lukeva esitysgrafiikkaohjelma) ja prezi for ipad (Toisen tyyppinen esitysgrafiikkaohjelma, sen ipad-sovelluksessa on kyllä kehittämisen varaa, eikä sillä ole mielestäni kovin kätevä TEHDÄ esityksiä, mutta sillä voi kuitenkin muunnella ja hallinnoida jo tehtyjä esityksiä, mikä on joskus tarpeen esim kun konferenssissa kuuntelee edellistä puhujaa ja haluaa kommentoida hänen juttuaan), sekä pages (kirjoitusohjelma).

KOko perheen yhteisiä kivoja on yleareena, muutamat lehdet ja flightradar.

lapsille on iso kasa pelejä, joiden nimiä en kykyene muistamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen sen sanoi, mitä sinä haluat/tarvitse. Meillä ipad on pääasiassa leikkikalu ja sisältää lähinnä pelejä ja muuta viihdettä.

Vierailija
4/6 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmonen jatkaa vielä. Mun isällä ja siskolla tärkeimmät sovelukset on e-kirjakauppojen sovellukset. Itse tykkään lukea kirjani paperilla (ihan siksikin, että kilpailu ipadin käytöstä on perheessä liian kova siihen, että joku istuu tuntikausia lukemassa kirjaa sillä) mutta myönnän, että e-kirjojen hankkiminen on vaivatonta ja nopeaa paperisiin verrattuna.

Vierailija
5/6 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn aika usein lataamassa ilmaisia appseja seuraavasta:

https://itunes.apple.com/fi/app/apps-gone-free-best-daily/id470693788?l=fi&mt=8

Lähinä haen erilaisia pelejä ja kuvankäsittelyappseja..

Vierailija
6/6 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tulee käytettyä noita eri kanavien netti-tv:tä sekä hesaria luettua. 

Jos asuu pääkaupunkiseudulla niin reittioppaan appsi sekä ilmatieteenlaitoksen rainman on kivoja.