Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisitko sinä kuunnella parikymppisten juttuja?

Vierailija
08.07.2013 |

Itse katselen kyllä mieluummin yli 25 -vuotiaita ihmisiä ollessani ulkona ja muutenkin. Ei tuollaisia nippa nippa täysi-ikäisiä kakaroita jaksa minuuttia kauempaa. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäs tuntuu jaksavan. 

Vierailija
2/15 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt riippuu ihan ihmisestäkin. Mun työkaverit on parikymppisiä, kyllä meillä aina yhteistäkin puhuttavaa löytyy. Tottakai kaksikymppisillä on omat juttunsa samalla tavalla kuin mulla on omanikäisten kanssa omat juttuni.

Mutta olisi tosi vaikea kuvitella, että en voisi olla hyvissä väleissä parikymppisen serkkuni kanssa jos itse olen kolmikymppinen. Mitäs ap ajattelit sitten, kun lapsesi tai lastenlapsesi kasvavat "ei kiinnosta noiden jutut"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 16:42"]

Se nyt riippuu ihan ihmisestäkin. Mun työkaverit on parikymppisiä, kyllä meillä aina yhteistäkin puhuttavaa löytyy. Tottakai kaksikymppisillä on omat juttunsa samalla tavalla kuin mulla on omanikäisten kanssa omat juttuni.

Mutta olisi tosi vaikea kuvitella, että en voisi olla hyvissä väleissä parikymppisen serkkuni kanssa jos itse olen kolmikymppinen. Mitäs ap ajattelit sitten, kun lapsesi tai lastenlapsesi kasvavat "ei kiinnosta noiden jutut"?

[/quote]Voisiko mielestäsi kolmekymppisen ja parikymppisen parisuhde toimia? Vai ovatko liian eri maailmasta? 

Vierailija
4/15 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama vanha väsynyt provoilija...

Vierailija
5/15 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 16:45"]

Taas tämä sama vanha väsynyt provoilija...

[/quote]

Hän on mielisairas.

Vierailija
6/15 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kuunnella. 38+ nainen on parasta seuraa..

Vierailija
7/15 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa! Vaikka olen itse 24v. Kaikki kaverit on n. 30 ja siitä ylöspäin

Vierailija
8/15 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen voi mennä kaverina, mutta EI parisuhteessa. 

Vierailija
9/15 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ikis... 

Vierailija
10/15 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 16:42"]

[/quote]Voisiko mielestäsi kolmekymppisen ja parikymppisen parisuhde toimia? Vai ovatko liian eri maailmasta? 

[/quote]

Varmasti joillekin voi, joillekin ei. Ei tuohon ole mitään patenttivastausta, kuten ei kaikkiin muihinkaan asioihin maailmassa.

Aika reippaasti pyyhkäisit tuosta aloituksestasi näihin parisuhdeasioihin muuten..

Vierailija
11/15 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 16:36"]

Itse katselen kyllä mieluummin yli 25 -vuotiaita ihmisiä ollessani ulkona ja muutenkin. Ei tuollaisia nippa nippa täysi-ikäisiä kakaroita jaksa minuuttia kauempaa. 

[/quote] Hyvin jaksan 20-vuotiaitakin ystäviäni. Samoin 30-vuotiaita, 30-vuotaiita, 50-vuotiaita, 60-vuotiaita , 70-vuotiaita ja 80-vuotaita.

Ikärasistista typerystä sen sijaan en jaksaisi - minkäänikäisenä

Vierailija
12/15 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis, oot vanha höppänä. Lataamokamaa.

Vierailija
13/15 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos saan pillua heiltä. Itse ole 37v ja parikymppinen kelpaa niihin hommiin varsin loistavasti!

Vierailija
14/15 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas parikymppisenä en voi meinata sietää kolmekymppisten jorinoita - ainut asia, josta jaksavat puhua on lapset/raskaus/synnytys. Mieluummin juttelen parikymppisten kavereideni kanssa politiikasta, historiasta ja taiteesta.

Vierailija
15/15 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olen jaksanut. Meillä on useampi 18-22 vuotias kesätöissä.

Täti 41v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi