Jaksaisitko sinä kuunnella parikymppisten juttuja?
Itse katselen kyllä mieluummin yli 25 -vuotiaita ihmisiä ollessani ulkona ja muutenkin. Ei tuollaisia nippa nippa täysi-ikäisiä kakaroita jaksa minuuttia kauempaa.
Kommentit (15)
Se nyt riippuu ihan ihmisestäkin. Mun työkaverit on parikymppisiä, kyllä meillä aina yhteistäkin puhuttavaa löytyy. Tottakai kaksikymppisillä on omat juttunsa samalla tavalla kuin mulla on omanikäisten kanssa omat juttuni.
Mutta olisi tosi vaikea kuvitella, että en voisi olla hyvissä väleissä parikymppisen serkkuni kanssa jos itse olen kolmikymppinen. Mitäs ap ajattelit sitten, kun lapsesi tai lastenlapsesi kasvavat "ei kiinnosta noiden jutut"?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 16:42"]
Se nyt riippuu ihan ihmisestäkin. Mun työkaverit on parikymppisiä, kyllä meillä aina yhteistäkin puhuttavaa löytyy. Tottakai kaksikymppisillä on omat juttunsa samalla tavalla kuin mulla on omanikäisten kanssa omat juttuni.
Mutta olisi tosi vaikea kuvitella, että en voisi olla hyvissä väleissä parikymppisen serkkuni kanssa jos itse olen kolmikymppinen. Mitäs ap ajattelit sitten, kun lapsesi tai lastenlapsesi kasvavat "ei kiinnosta noiden jutut"?
[/quote]Voisiko mielestäsi kolmekymppisen ja parikymppisen parisuhde toimia? Vai ovatko liian eri maailmasta?
Taas tämä sama vanha väsynyt provoilija...
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 16:45"]
Taas tämä sama vanha väsynyt provoilija...
[/quote]
Hän on mielisairas.
En jaksa kuunnella. 38+ nainen on parasta seuraa..
En jaksa! Vaikka olen itse 24v. Kaikki kaverit on n. 30 ja siitä ylöspäin
Parikymppinen voi mennä kaverina, mutta EI parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 16:42"]
[/quote]Voisiko mielestäsi kolmekymppisen ja parikymppisen parisuhde toimia? Vai ovatko liian eri maailmasta?
[/quote]
Varmasti joillekin voi, joillekin ei. Ei tuohon ole mitään patenttivastausta, kuten ei kaikkiin muihinkaan asioihin maailmassa.
Aika reippaasti pyyhkäisit tuosta aloituksestasi näihin parisuhdeasioihin muuten..
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 16:36"]
Itse katselen kyllä mieluummin yli 25 -vuotiaita ihmisiä ollessani ulkona ja muutenkin. Ei tuollaisia nippa nippa täysi-ikäisiä kakaroita jaksa minuuttia kauempaa.
[/quote] Hyvin jaksan 20-vuotiaitakin ystäviäni. Samoin 30-vuotiaita, 30-vuotaiita, 50-vuotiaita, 60-vuotiaita , 70-vuotiaita ja 80-vuotaita.
Ikärasistista typerystä sen sijaan en jaksaisi - minkäänikäisenä
Ikis, oot vanha höppänä. Lataamokamaa.
Vain jos saan pillua heiltä. Itse ole 37v ja parikymppinen kelpaa niihin hommiin varsin loistavasti!
Itse taas parikymppisenä en voi meinata sietää kolmekymppisten jorinoita - ainut asia, josta jaksavat puhua on lapset/raskaus/synnytys. Mieluummin juttelen parikymppisten kavereideni kanssa politiikasta, historiasta ja taiteesta.
Hyvin olen jaksanut. Meillä on useampi 18-22 vuotias kesätöissä.
Täti 41v
Exäs tuntuu jaksavan.