KYLLA vai EI? Olen tekemassa elamani suurinta paatosta ja paatoksen vaikeus saa minut pian hulluksi, en pysty paattamaan-tehkaa Te se vaikein osuus
tietämättä tilannettani? Lasken vastauksista kyllä ja ei-äänet ja sen mukaan teen päätökseni ja myöskin paljastan mikä asia on minua piinannut.
Kommentit (15)
Voimia sinulle elämäsi vaikean päätöksen tekemiseen!
Mutta juuri siksi toivotankin sulle rohkeutta tehdä iso päätös ja sanon KYLLÄ!
Jos tämä asia on jo pitkään ollut harkinnassa, etkä vieläkään ole saanut päätettyä, siinä on luultavasti liikaa asioita, jotka ei sinua miellytä.
Jos et saa juuri sitä, mitä haluat ja ansaitset, odota vielä.
Siksi ei.
Jos epäröin yhtään, niin silloin on viisaampi jättää asia väliin.... ja jos olen asiasta vakuuttunut, enkä sitä sen koomin mieti... niin silloin vastaus olisi kyllä
Joten sinuna sanoisin EI! vaikken tiedä mistä on kysymys:-)
Yleensa jos jahkailee paatoksen kanssa, parempi ratkaisu on ei. Tietenkaan emme nyt tassa tieda, mista on kyse, mutta silti vaisto sanoo EI :)
Ja se joka tän jäynän keksi, on jo ite unohtanut koko ketjun.
Ei tosin taida ap meille ikinä kertoa, mistä oli kyse.
Vierailija:
Menen siis naimisiin. :o
Ootit niin kauan, että sait enemmän kyllä vastauksia. Höh. Halusit vain mainostaa naimistas. Luuseri!
Reilua, eikö?
Vierailija:
Ootit niin kauan, että sait enemmän kyllä vastauksia. Höh. Halusit vain mainostaa naimistas. Luuseri!
Kaikki muut päätökset voi pyörtää paitsi lapsen synnyttämisen ja elävän olennon tappamisen. Niitä ei enää saa takaisin kun ne jo on tehnyt.