Mikä olisi sopiva fb- kirppis hinta poikien tummalle puvulle?
Ostettu viime keväänä rippipuvuksi. Housuja käytetty 2 kertaa, takkia 3 kertaa. Hinta uutena 150€+ liikkeessä tehdyt korjaukset. Ilmoitukseen laitan tietenkin mitat.
Kommentit (18)
150€ puvun hinta käytettynä lienee 0€
Erityisesti jos on jo pari vuotta vanha ja leikkaus ei ole juuri tämän vuoden muotia.
Kainalo-kainalo mitat?
Kysyn mieheltä.
Toimitatko meille kotiin 29.2 klo 16.03-16.05 välisenä aikana?
Maksan siis kympin max.
Hmm. Vaikea kysymys. - Itse katsoisin löytyisikö Emmysä tai Rekistä ja mitä näitä muia vastaavia tahoja on, joka myyvä heille toimitettuja merkki vaatteita, että löytyisikö vastaavaa. Ja oman pyyntihinnasta vähentäisin 20-40 prosenttia.
Kirppiksellä yli kympin hinnat on hanurista.
20 euroa voisin tuollaisesta maksaa, jos malli miellyttää
Vierailija kirjoitti:
150€ puvun hinta käytettynä lienee 0€
Erityisesti jos on jo pari vuotta vanha ja leikkaus ei ole juuri tämän vuoden muotia.
Ap keroi hankkineensa puvun viime keväänä...Vaikka muodin ja vaaeiden kieronopeus on nopeutunut viime vuosikymmeninä, niin ei sentään niin nopeaksi, etä parivuota vanhan mietsen/ poikien puvun arvo olisi mennyt nollille, jos siä vain vähän käytetty. Onneksi. En ise pidä lainkaan "kertakäyttö" -kulttuurista.
Typeriä tuollaiset kymppiä tarjoavat. Itse pyytävät varmaan vitosen nyppyisestä ja tahraisesta lasten t-paidasta.
Voi olla aika haastava myydä. Tuskin saat 20 euroa enempää. Juhlapuvut (naisten tai miesten) menee ainakin oman kokemuksen mukaan tosi huonosti kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla aika haastava myydä. Tuskin saat 20 euroa enempää. Juhlapuvut (naisten tai miesten) menee ainakin oman kokemuksen mukaan tosi huonosti kaupaksi.
Pojat tarvitsevat rippipukuja ja niitä on aika hankala löytää, jos on pienikokoinen. Isoja kokoja löytyy kyllä, mutta lokit ja muut pihtikynnet eivät halua maksaa mistään mitään.
Korona on vienyt juhlat tai ainakin vähentänyt niitä niin, ettei moni osta juhlapukua, ellei ole ihan pakko.
Itse ostin fb-kirpparilta viime syksynä puvun ja kengät pojalle 4. luokan itsenäisyyspäiväjuhlia varten. Sain heti tarjouksia, eikä tarvinnut paljoa pulittaa. Tänä vuonna ei varmaan järjestetä niitäkään pippaloita.
Vierailija kirjoitti:
Kirppiksellä yli kympin hinnat on hanurista.
Ohis. minua hieman tympii kirppareilla se osa -ostajista, jolle ei ikinä saisi yhään mikään maksaa yhtään mitään, vaan kaikki pitäisi heidän saada aina lähes ilmaiseksi ja maksutta. Se kun on heistä kirpparin tehtävä: Kirpparilla ai käyetynä myytävä ei heidän mielestään saisi ikinä maksaa...
Ja totta kai samalla kaiken pitäisi olla vähintään hyvässä tai mieluiten kiitetävässä ja/ uudenverosiessa kunnossa.
Hinnoittelu on toki taito laji mutta jos ai kun itse olen maksanut jostain "vähän enemmän" ja vaivaudun sen toimittamaan kirpparille myyntiin tai laitan itse myyntiin, vaikkapa Tori.fi palvelimelle, niin ei se sitä tarkoita, että kyse olisi aina vain muodollisuudesta jonka tekisin vaikka yhtä hyvin olisin voinut kai laittaa myynikohteeni roskiin tai antaa pois, jos vain joku olisi ennättänyt pyytää.
Juhlapukua on huono ostaa käytettynä.
Juhlapäivänä olisi kiva että puku istuisi kunnolla ja näyttäisi parhaimmat puolensa.
Halvat puvut ei käyttöä kestä, vaikka käyttökertoja olisikin vain muutamia.
Siksi moni ostaa uuden, kun ne ei mahdottomia maksa ja saat laakista hyvän.
Ostaisin tuon helposti hintaan 40 €. Jopa 50-70 €, silloin miettisin, mutta tarpeeseen ostaisin kyllä.
T. 14-vuotiaan pojan äiti, joka juuri sovitutti siskon lakkiaisiin joulukuussa 2019 ostettua, kerran käytettyä pukua, joka maksoi 100 € ja on nyt pieni.
Olisiko 90€?