Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15€ maksoi meidän viikonloppuruoat - pärjäillään

Vierailija
22.08.2020 |

Lidlissä kävin ja sain tuolla summalla:

kanaa 450g
Juustopaketti 500g
Maitoa
Viinirypäleitä
Tomaatteja
Kermaa
kahta eri lajia suklaata
sämpylöitä
Tomaattikastiketta
Mozzarellaa

Kotoa löytyy jo onneksi voita, oliiviöljyä, valkosipulia, kahvia, kaurahiutaleita ja hilloa, esimerkiksi.

5 € jäi lompakkoon ja sillä tullaan toimeen keskiviikkoon asti - silloin tulee lapsilisä. Maanantaina saan ostettua loppuajaksi jauhelihaa ja jotain muuta.

Terveisin, opiskeleva yh-äiti

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Meil meni 150e, ylipäätään jo nyt elokuussa ruokakauppaan on mennyt lähes 1000e 😂😬

Vierailija
2/38 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh. Meil meni 150e, ylipäätään jo nyt elokuussa ruokakauppaan on mennyt lähes 1000e 😂😬

Montako teitä on ja minkä ikäisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kertoa, että kotoa löytyy myös pastaa, paahtoleipää ja näkkäriä. Näitä on yleensä aina. Paahtoleipää säilytän pakkasessa.

Ap

Vierailija
4/38 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi mennä noin paljon? 😱

Vierailija
5/38 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin harmittaa, että ap ei valita vaan tulee reippaasti toimeen, siksi alapeukut.

Vierailija
6/38 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syömällä voi säästää!

Vierailija
7/38 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni nyt 35e viikon ostoksiin, mutta edellisviikonloppuna tuli ostettua sellaisia perustarvikkeita vähän enemmän, 100e meni silloin

Tosin luultavasti ainakin banaaneja mun täytyy käydä ostamassa lisää viikolla, muuten uskoisin että ruuat riittää.

Vierailija
8/38 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni nyt 35e viikon ostoksiin, mutta edellisviikonloppuna tuli ostettua sellaisia perustarvikkeita vähän enemmän, 100e meni silloin

Tosin luultavasti ainakin banaaneja mun täytyy käydä ostamassa lisää viikolla, muuten uskoisin että ruuat riittää.

Ja tämä ei ole edes toimeentulemista, ei vaan mene enempää rahaa ruokaan, mutta jääpähän säästöön enemmän.

Vierailija
9/38 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe syytä lopettaa tällaisen elämän viettämistä sittenkään kun pääsen töihin. Jääpähän rahaa säästöön! Tosin hedelmiä ja vihanneksia voisi olla enemmän. Niihin voisi laittaa 5€ enemmän viikossa!

Vierailija
10/38 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on tapana ostaa kuun alussa kaappiin perusruoat ja muutenkin sellaista ruokaa, joka säilyy: kaurahiutaleet, pasta, kananmunat, öljy, voi, hillo (jos ei pakkasessa omatekemää enää), jotain alennuskaloja ja -lihoja pakkaseen yms.

Vierailija
11/38 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Lidlistä kannattaa väijyä Hävikkilaatikkoja (pahvilaatikollinen vihanneksia, hedelmiä, marjoja). Näitä tulee päivittäin 4 - 10 kpl tarjolle. Meillä n. klo 9 - 9.45 välillä. Kun tällaisen saa kerran-pari viiikossa on suoranaista juhlaa. :) Meillä kaikki menee hyötykäyttöön. Lisäksi Fazerin paistopisteissä on Hävikkileipälaatikko (esim. Citymarket, Prismat), josta valitsemalla 3 tuotetta 3 eurolla on myös tosi hyvä saalis. Itsestä tietysti riippuu, mitä valitsee. Meillä syödään kokojyvä- ja ruisleipää, sitä on hyvin ollut tarjolla. Toki siellä on myös usein pullaa ja joskus on tullut ostettua vähän sitäkin. ;)  Kummasti auttavat vähentämään ruokalaskua.

Järkevää on tuo monen tapa säilöä pakkaseen lähiaikoina käytettäväksi mm. jauhelihaa (jos lihaa käytetään). Meillä on pakastettu marjoja ja nyt viimeksi saimme kolme kassillista pudokasomenoita, joista tein sosetta talveksi ja pakastin senkin - on namia ja vähäsokerista vaikka puuron kanssa.

Vierailija
12/38 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP: Lidlistä kannattaa väijyä Hävikkilaatikkoja (pahvilaatikollinen vihanneksia, hedelmiä, marjoja). Näitä tulee päivittäin 4 - 10 kpl tarjolle. Meillä n. klo 9 - 9.45 välillä. Kun tällaisen saa kerran-pari viiikossa on suoranaista juhlaa. :) Meillä kaikki menee hyötykäyttöön. Lisäksi Fazerin paistopisteissä on Hävikkileipälaatikko (esim. Citymarket, Prismat), josta valitsemalla 3 tuotetta 3 eurolla on myös tosi hyvä saalis. Itsestä tietysti riippuu, mitä valitsee. Meillä syödään kokojyvä- ja ruisleipää, sitä on hyvin ollut tarjolla. Toki siellä on myös usein pullaa ja joskus on tullut ostettua vähän sitäkin. ;)  Kummasti auttavat vähentämään ruokalaskua.

Järkevää on tuo monen tapa säilöä pakkaseen lähiaikoina käytettäväksi mm. jauhelihaa (jos lihaa käytetään). Meillä on pakastettu marjoja ja nyt viimeksi saimme kolme kassillista pudokasomenoita, joista tein sosetta talveksi ja pakastin senkin - on namia ja vähäsokerista vaikka puuron kanssa.

Siis missä ne hövikkilaatikot on? En ole koskaan nähnyt

Vierailija
13/38 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä ne hövikkilaatikot on? En ole koskaan nähnyt

Lidlissä hävikkilaatikot ovat joko suljetuilla kassoilla (ei voi olla huomaamatta) tai pakkaustasolla, meillä kassoilla. Fazun laatikot paistopisteen jossain nurkassa - kyljessä jotain "Hävikkileipä" tms. teksti (iso paperipussi, johon kootaan leivät 3 kpl).

Vierailija
14/38 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mennyt kuukauden aikana noin 1600 euroa juhlimiseen stadissa.

Vierailija
15/38 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut 8 euron ResQ yllätysruokakasseja  ja 4 euron leipäkasseja pitkin kevättä, joten pakastimet tursuaa. Ei ole mennyt tässä kuussa ruokaan kuin ehkä 20 euroa. Meitä on 3-henkinen perhe. 

Vierailija
16/38 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin jauhelihasta ja kanasta saa salmonellan -_-

Vierailija
17/38 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ostanut 8 euron ResQ yllätysruokakasseja  ja 4 euron leipäkasseja pitkin kevättä, joten pakastimet tursuaa. Ei ole mennyt tässä kuussa ruokaan kuin ehkä 20 euroa. Meitä on 3-henkinen perhe. 

Sama, itsekin hyödynnän tosi paljon resq kasseja. Tosin ihan noin pienellä rahalla en pärjää, tässä kuussa mennyt vähän päälle 200 e, tosin tuossa mukana muutamat pizzalla käynnit, viikonloppuherkkuja ym. Mutta 200 on aika vähän, tuosta on syönyt kuitenkin 3 henkeä eli minä, teini ja alakoululainen. Jääkaappi ja pakastin on ihan täynnä eli ensiviikolla ei varmaan mene kovin paljoa rahaa menekään.

Vierailija
18/38 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlillä tämän tästä näitä salmonella-juttuja.Liha tuleekin muualta kuin Suomesta.Ei se tee lihasta suomalaista vaikka onkin pakattu Suomessa.En uskaltaisi antaa pienelle lapselle Lidlin lihoista tehtyä ruokaa, just tämän salmonellavaaran vuoksi

Vierailija
19/38 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno asenne ap:lla. Hyvin suunniteltu rahojen käyttö! Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
20/38 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ottaa aivoon ukon toiminta. Se lähti eilen viihteelle ja pyysin että tuo mulle Hesestä hampparin kun tulee kotiin. Oli sit kännissä ostanut niitä pussillisen ja maksoi melkein 40€ 😒

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan