Pesu seksin jälkeen
Kuinka moni naisista käy pesulla heti seksin jälkeen? Ja miksi?
Vai annatteko sperman olla sisällä, isommat tietysti pyyhittynä paperiin vai onko pakko käydä pesulla?
Kommentit (22)
Ei tarvitse kä6dä pesulla, varsinkin, jos on tarkoitus jatkaa vielä samana päivänä. Minusta spermainen pillu on kiihottava ja liukas. Ei tarvitse mitään liukkaria. Ja se tuoksuukin niin kiihottavalta. Näin voin miehenä sanoa.
Illalla saatan vaan käydä suoraan nukkumaan ilman pesua. Tai ainakin viimeksi, kun mies vaan kaappasi kainaloonsa ja nukahti hetkessä. Muuten käyn kyllä huuhtomassa, koska olen todella märkä. Ne tavarat ei kyllä kaikki ulos silloin tule.
Käyn pesulla, jos se suinkin on mahdollista.
AikNainen
En haluaisi mennä pesulle ollenkaan, haluan pitää miehen ja seksin tuoksut ja eritteet itsessäni mahdollisimman pitkään. Maailman paras tuoksu...
N51
Vaimo on melkein jo kesken siemensyöksyn lähdössä pesulle. Puhtaus on tärkeintä seksissä.
En käy koskaan seksin jälkeen pesulla, enkä edes pyyhi mihinkään paperiin.
Miks tää kyssä oli vain naisille?..
Olen huomannut nimenomaan sen, että jos jätät spermat sisälle, se on SE mikä seuraavana päiväna haisee..milloinkaan muulloin ei pillu haise ns. kalalle. Surkuhupaisaa, että miehet siitä naisia syyttelevät. Näin se menee...kymmenien vuosien kokemus tästä. Siksi suihkutan pillun aina spermoista puhtaaksi, näin voi mies hyvin vaikka nuolla aamulla ilamn haittaa.
Onko kellään samasta kokemusta?
Sehän ihan järkeenkäypää kyllä.
Kyllä se sperma sieltä pois valuu ittekseen.
Paperitollo yleensä jalkovälissä seuraava päivän..
Vierailija kirjoitti:
Paperitollo yleensä jalkovälissä seuraava päivän..
Paperitollo jalkovälissä seuraavan päivän.. herää kysymys, onko seksi naisille muuta kuin vaivaa ja orjuutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paperitollo yleensä jalkovälissä seuraava päivän..Paperitollo jalkovälissä seuraavan päivän.. herää kysymys, onko seksi naisille muuta kuin vaivaa ja orjuutta...
En halua sen olevan vaivaa. Orjuutta se ei ole, haluan sen olevan nautintoa.
Minulle tulee myös joku haju seuraavaksi päiväksi jos en pese. Pissaaminen ja pesu pitää tulehdukset loitolla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies käy aina aika pian pesulla.
Onko se sitten huono asia? Mäkin käyn.
Käydään molemmat pesulla. Hyvä niin.
Käyn pesulla. Siemenneste pysyy sisällä niin kauan kuin olen vaakatasossa. Nukkuminen ja herääminen ei ole kivaa, kun pitää miettiä liikkumista ja heti kipittää suihkuun. Me mennään aina pesulle seksin jälkeen ja sitten voimme rentoina palata sänkyyn halailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut nimenomaan sen, että jos jätät spermat sisälle, se on SE mikä seuraavana päiväna haisee..milloinkaan muulloin ei pillu haise ns. kalalle. Surkuhupaisaa, että miehet siitä naisia syyttelevät. Näin se menee...kymmenien vuosien kokemus tästä. Siksi suihkutan pillun aina spermoista puhtaaksi, näin voi mies hyvin vaikka nuolla aamulla ilamn haittaa.
Onko kellään samasta kokemusta?
Sehän ihan järkeenkäypää kyllä.
Sehän se on. Mulla ei ollut mitään hajuongelmia ennen kuin aloin seurustelemaan. Seksin jälkeen pillu haisee ihan selkeästi spermalta. Vaikka menen huolelliseen suihkuun, niin sitä valuu vielä ulos muutaman tunnin.
Käyn joka kerta pesulla, myös sillon jos mies ei laukee sisään. Pesen siis myös ne omat nesteet pois, vähintään bideesuihkulla huuhdon, yleensä käyn suihkussa.
Mun mies käy aina aika pian pesulla.