Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli kaljaa ja sidukkaa sekä namia ja sipsiä plus muuta mässyä, mut ei kehtaa!

Vierailija
22.08.2020 |

En kehtaa mennä kauppaan kun pieni paikka ja kaikki tuntee ja kattoo pitkään.

Ois vaan niin kiva istuu sohvalla, kattoo netflixii ja juoda kaljaa ja syöpötellä koko päivä.
N19 pikku paikkakunnalta

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakierros mahdollisesti eri kaupunginosissa, jos menet kävellen niin kuluu kaloreitakin hiukan tai saattaa mieliteot jäädä sille tielleen.

Vierailija
2/51 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muut ovat kiinnostuneita ostoksistasi, vai onko? Käy ostamassa yksi herkku ja nautti se

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/51 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muut ovat kiinnostuneita ostoksistasi, vai onko? Käy ostamassa yksi herkku ja nautti se

Ihmiset väittävät ettei kiinnosta, mutta siitä huolimatta kyyläävät kateellisina/vahingonilosta.

Vierailija
5/51 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa perunoita ja kermaviiliä purkki. Kuori ja keitä perunat. Sekoita kermaviili, voi laittaa siihen ripauksen mustapippuria. Siinä kastike perunoille.

Tiskaa juomalasi ja juo siitä puhdasta vettä. Välipalaksi teetä jossa on lusikallinen hunajaa. Voit myös keittää kaurapuuroa.

Laihdut, finnit häipyy, rahat säästyy ja ajatus kirkastuu.

Ole itsesi puolella.

Vierailija
6/51 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppakierros mahdollisesti eri kaupunginosissa, jos menet kävellen niin kuluu kaloreitakin hiukan tai saattaa mieliteot jäädä sille tielleen.

Tulis kauppakierrokselle matkaa 70 km. Lähin muu kauppa on 35 kilsan päässä. Meilä kylillä on vaan tää s-market ja pieni k-kauppa. Kaikki tuntee ja tietää. Sana lähtis kiertoon et nyt se tyttö ryyppää. Ihmettelivät myös millä rahoila se mässyttää. Tääläpäin on kaikki köyhiä ja tukien varasa. Ap

Vierailija
7/51 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä sitten tiedät kaikkien paikkakuntalaisten ostokset? Keneltä sä ne kuulet, ei kai kassat saa olla juorukelloja?

Vierailija
8/51 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulis kauppakierrokselle matkaa 70 km. Lähin muu kauppa on 35 kilsan päässä. Meilä kylillä on vaan tää s-market ja pieni k-kauppa. Kaikki tuntee ja tietää. Sana lähtis kiertoon et nyt se tyttö ryyppää. Ihmettelivät myös millä rahoila se mässyttää. Tääläpäin on kaikki köyhiä ja tukien varasa. Ap

Käyt k-kaupassa ostamassa pari kaljaa ja s-marketista sipsit.

Vierailija
9/51 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy ostamassa perunoita ja kermaviiliä purkki. Kuori ja keitä perunat. Sekoita kermaviili, voi laittaa siihen ripauksen mustapippuria. Siinä kastike perunoille.

Tiskaa juomalasi ja juo siitä puhdasta vettä. Välipalaksi teetä jossa on lusikallinen hunajaa. Voit myös keittää kaurapuuroa.

Ole itsesi puolella.

Ihana ruokaohje, mutta kirjoittajan tekee mieli juoda alkoholia :)(

Vierailija
10/51 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vaan rohkeasti kauppaan. Omapa on elämäsi, mitä se muille kuuluu mitä teet.

Et vahingoita ketään.

Vierailija
11/51 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostaisin tossa tilanteessa kaljaa ja jonkun makean herkun. Suolaisen ruuan yrittäisin tehdä jonkun terveellisen itse ennenku otan jälkiruoan.

Vierailija
12/51 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa myydään niitä tuotteita, joille on kysyntää. Ei ne kaljat ole koristeena siellä pikkukaupan hyllyllä. Muutkin niitä ostaa, ei kukaan kiinnitä huomiota sinuun.

Vierailija
13/51 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari karkkipussia ja kotitekoista pizzaa tarjolla.

T: Nuori mies pieneltä paikkakunnalta.

Vierailija
14/51 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaupan kassaa kiinnosta sun mässyt ja alkoholit, ne piippaa niitä ostoksia joka päivä ja odottaa et pääsis myös kotiin juomaan ja mässyttämään, korkeintaan ajattelee että oispa mullakin.

Sitäpaitsi ne oikeet deekut ovat odottelemassa jo ennenkun kauppa aukeaa, että saavat palauttaa edellisillan tölkit ja ostaa uutta panttirahoilla.

Vierailija
15/51 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun ostin lonkeroita ja olutta six packin niin seuraavana päivänä mun täti, veli, iskä ja äiti jo tiesi et oon ryypänny.

Ja asun siis yksin täsä kylilä osakkeesa. Vaikka nämät eit ollu käyny täsä kylilä mut silti tiesivät.Ap

Vierailija
16/51 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois sieltä :0

Vierailija
17/51 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostin poikaystävälle nessuja, kaljaa ja liukuvoidetta kun olin itse lähdössä muutamaksi päiväksi pois.

Ihan reilusti oon ostanut myös dildoja ja kortsuja.

Perjantai-iltana ostokset on aika usein röökitoppa ja lonkeroa ja silloin on yleensä vielä vakkarikassa.

Ei niihin kukaan kiinnitä sen enempää huomiota, kuin juustoon ja ruisleipää.

Vierailija
18/51 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole itsesi puolella.

Senkin tylsä kukkahattutäti. Kerran täällä vaan eletään!

Vierailija
19/51 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun ostin lonkeroita ja olutta six packin niin seuraavana päivänä mun täti, veli, iskä ja äiti jo tiesi et oon ryypänny.

Ja asun siis yksin täsä kylilä osakkeesa. Vaikka nämät eit ollu käyny täsä kylilä mut silti tiesivät.Ap

Jessus 😲

Muuta tänne Helsinkiin sieltä kurjuudesta! Täällä ketään ei kiinnosta.

Vierailija
20/51 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Se on tuollaista pienillä paikkakunnilla. Opiskeletko? Voisit päästä pois. Minä pääsin yli 30 vuotta sitten, mutta vieläkin ahdistaa käydä kotiseudulla. Enää hengissä pari kaukaisempaa sukulaista, joten vierailu pari kertaa vuodessa riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä