Ruma nainen & komea mies
Minua ei yhtään haittaisi se, että olen ruma, mikäli miehenikin olisi ruma. Mutta ei, hän on komea ja naisten silmissä erittäin ihailtu.
En tosin tiesä, olenko itse miten ruma, itsetuntoni on ainakin aika nollilla. Häpeän kasvojani ja kroppaani.
Mieheni ei ole ennen minua seurustellut "rumien" naisten kanssa, ja aika lailla halveksii mm. tuhteja ja ei niin kauniita naisia. Mitähän lienee minussa sitten nähnyt..?
No, olinpa minä mikä tahansa (todennäköisesti enemmän ruma kuin kaunis), niin voitte vain kuvitella millaisia hankaluuksia ja ristiriitoja tällainen asetelma meidän suhteessa aiheuttaa. Turha edes kertoa sen tarkemmin, tiedätte kyllä. :(
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 20:26"]
Oletko koskaan ottanut huomioon sellaista mahdollisuutta, että ehkä sinä et niin kamalan ruma ihminen olekaan? Varsinkaan miehesi silmissä?
[/quote]
Olen. Ainakin yrittänyt. Mutta ei tartte kuin vilaista ohimennen peiliin, niin se illuusio katoaa niin nopeasti, että viuhaus vain kuuluu...
-ap
En itse tykkäisi miehestä joka julkisesti halveksii ihmisten ulkonäköä. se ei vaan ole sivistynyttä käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 20:28"]
Olen. Ainakin yrittänyt. Mutta ei tartte kuin vilaista ohimennen peiliin, niin se illuusio katoaa niin nopeasti, että viuhaus vain kuuluu...
[/quote]
Olen ollut samassa tilanteessa kuin sinä. Neuvoni on: luota omalla kohdallasi mieluummin miehesi naismakuun kuin omaasi. Sinua voi ihan oikeasti rakastaa.
Onko miehelläsi sitten muita ongelmia, ja sen takia ei saa kaunista naista? Esim. köyhä, mt-sairas, lyhyt...
Olet varmaan keskustellut asiasta miehesi kanssa, mitä hän sanoo?
Meillä tilanne oli niin, että mies ei ennen minua ollut seurustellut kauniiden naisten kanssa, vaan kaikki olivat olleet silmiinpistävän epäkauniita. Minua tämä alussa häiritsi, sillä mietin väistämättä, että mikä se miehen maku oikeasti on.
Onneksi juttelimme asiasta. Miehellekin asia tuntui olevan häpeällinen, mutta helpottui kun sai puhua siitä. Mies kertoi, että häpesi yhden entisensä ulkonäköä siinä määrin, ettei koskaan päätynyt esittelemään tätä läheisilleen. Mies oli ensin kovin ihastunut, mutta tunteet laimenivat nopeasti ja sitten puolen vuoden jälkeen suhde kuivui kasaan, eikä tosiaan koskaan esitellyt lähipiirilleen.
Mies kertoi, ettei halunnut pitää itseään pinnallisena ja siksi tunsikin huonoa omaatuntoa kun naisten ulkonäkö kuitenkin häiritsi. Mukavia naisia kuulemma muuten, tosin erot tietysti johtuivat muusta kuin ulkonäöstä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 20:35"]
Onko miehelläsi sitten muita ongelmia, ja sen takia ei saa kaunista naista? Esim. köyhä, mt-sairas, lyhyt...
[/quote]
Kyllä olisi todellakin ollut minuunkin tutustumisen aikoihin tilaisuuksia tutustua kauniisiin vaikka millä mitalla. Mutta valitsi minut...ei voi tietää miksi. Ei köyhä, ei rikas, eikä sairaskaan.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 20:35"]
[/quote]
Kyllä olisi todellakin ollut minuunkin tutustumisen aikoihin tilaisuuksia tutustua kauniisiin vaikka millä mitalla. Mutta valitsi minut...ei voi tietää miksi. Ei köyhä, ei rikas, eikä sairaskaan.
[/quote]
Hän valitsi sinut, koska sinun kanssasi synkkasi. Ei ulkonäkö ole kaikille se ykköskriteeri vaan kiva bonus päälle. Kuitenkin miehesi sinua rakastaa ja olet hänelle riittävän hyvännäköinen. Ihmissuhteet ovat jännä juttu. Minäkin jätin monta kivaa ja "täydellistä" deittiä nuorempana kun joku ei vain värähtänyt. Nykyinen mieheni värähti ja todenteolla.
seiska
Oletko koskaan ottanut huomioon sellaista mahdollisuutta, että ehkä sinä et niin kamalan ruma ihminen olekaan? Varsinkaan miehesi silmissä?