Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otin kirpparipöydän, nyt mietityttää

Vierailija
22.08.2020 |

Että meneeköhän yhtään mikään? Ekan päivän aikana oli mennyt yhdet lapaset (uudet). Jos tuli on 1e niin jään miinukselle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei voi koskaan tietää. Oletko merkinnyt hinnat alas? Vain silloin voi olla myyntiä.

Vierailija
2/7 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osta kirppareilta näin korona aikana mitään en edes käy.En myöskään myy mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, itse juuri mietin että haluaisin mennä kirpparille mutta ei se välttämätöntä ole, joten en mene turhaan altistumaan.

Vierailija
4/7 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sieltä voi mennä, muuta kun laittaa tavaraa taskuun ja kävelee ulos kuten monella ex-kirppistelijällä on tapahtunut.

Vierailija
5/7 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut monta kertaa pöytä kirpputorilla ja on aina tullut ainakin pöytävuokran verran takaisin. Olen kokeillut erilaisia kirpputoreja ja jopa niillä huonoimmilla kirpputoreilla on tullut vähän voittoa. Joten etköhän sinäkin saa sieltä ainakin sen pöytävuokran takaisin. Toki riippuu vähän tavarastakin, mutta jos on esim. 30kpl euron tavaraa niin siitä tulee jo se 30e. 

Kannattaa pitää hinnat järkevinä ja paljon erilaista tavaraa, mutta ei liikaa, jotta pöytä ei näytä sekavalta. 

Vierailija
6/7 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Minä en osta kirppareilta näin korona aikana mitään en edes käy.En myöskään myy mitään.

Sepä se. Miksi näinä aikoina kävisi tai varsinkaan veisi myytäväksi mitään? Tulee mieleen, että ei varmaan kauppa oikein käy.

Vierailija
7/7 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöydän? Missä itsepalvelukirppareilla muka on pöytiä? Hyllyjä ne yleensä ovat.