Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisiko lähteä tanssimaan lavalle oman puolison kanssa?

Vierailija
22.08.2020 |

Onko muitakin rohkeita menossa tanssilavalle, vaikka Korona-virus on mahdollista saada lavatansseistakin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin mennä, mutta puolison saaminen lavatansseihin vaatisi vähintään liivijengin rohkaisemaan. :(

Vierailija
2/12 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi.

Korona voi tarttua mistä tahansa, siellä on myös yskiviä ja flunssaisia ihmisiä tanssimassa.

Jotkut voivat olla jopa tartunnan saaneita, mutta eivät itse sitä tiedä, ja tartuttavat sitten muita.

Onko se todella niin vaikeaa pysytellä kotona, kun tälläinen virus pörrää ympäriinsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää, menkää ihmeessä hankkimaan tartuna, että saatte päälle päätteeksi tartuttaa itsekin lisää ihmisiä.

Vierailija
4/12 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi.

Korona voi tarttua mistä tahansa, siellä on myös yskiviä ja flunssaisia ihmisiä tanssimassa.

Jotkut voivat olla jopa tartunnan saaneita, mutta eivät itse sitä tiedä, ja tartuttavat sitten muita.

Onko se todella niin vaikeaa pysytellä kotona, kun tälläinen virus pörrää ympäriinsä?

Minkä ihmeen takia flunssainen ja yskivä henkilö lähtisi tanssimaan? En itse lähtenyt kipeänä edes ennen Koronaa.

Tottakai riski sairastua on korkeampi, jos tanssit muidenkin kuin oman puolisosi kanssa. Tanssiessa ollaan lähikontaktissa.

Muuten mielestäni riski ei eroa siitä, että joudut menemään joka päivä töihin esim.avokonttoriin. Ei siellä istuta 8 tuntia maski päällä. Esim.työpaikalla itse vähennän riskiä menemällä eri hissiin kuin muut tai kävelemällä raput. Aina joku ääliö änkeää väkisin hissiin, joten kyllä se on mielestäni suurempi riski.

Muuten kyllä miettisin tuota asiaa. Jos on kyse tanssilavasta, joka on erittäin suosittu ja täynnä ihmisiä, en menisi vaan valitsisin toisen lavan tai ajankohdan, jolloin lava ei ole niin suosittu.  Esim.Helsingin Pavi on normaalisti hyvin suosittu. Olen nähnyt tältä kesältä kuvia, ja ainakin niissä kuvissa on näkynyt yleisökato.

Vierailija
5/12 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elokuun on käyty oman miehen kanssa isolla lavalla tanssimassa. Väljää on ollut. Helpommin sen koronan saa ruokakaupassa.

Vierailija
6/12 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska ei ole puolisoa enkä osaa edes tanssia.

Vierailija
7/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaisin mennä, mutta puolison saaminen lavatansseihin vaatisi vähintään liivijengin rohkaisemaan. :(

;-)

toimiiko?

Vierailija
8/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen: opettele tanssimaan äläkä mene häpäisemään vaimoasi. Itsessäsi ei paljoa häpäisemistä liene ( koska kyselet täällä itsestään selvyyksiä)

Vierailija
9/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, koska ei ole millään lailla pakollinen meno. Jo pakollisista työasioista tulee niin paljon ihmiskontakteja, että en lähde vapaa-ajalla niitä vapaaehtoisesti lisäämään.

Vierailija
10/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Oman puolison kanssa tanssiminen tuskin olisi erityisen riskialtista, ainakaan jos lattialla olisi kohtalaisen väljää ja tuuletus kunnossa. Ei siinä pitkiä aikoja kerrallaan samojen ihmisten hengityshuuruille altistuisi. Mutta mietityttää, miten jonotetaan lipunmyyntiin, vessaan, mahdollisesti kahvion puolelle. Ja jos paikalla olisi yksikin pärskijä, niin se ilta olisi sitten siinä.

Rakastan iskelmämusiikkia, paritanssia, tanssilavoja. Haluaisin tukea tuota kulttuurimuotoa, pitää sitä hengissä. Mutta tämä aika ja kaikkinainen epävarmuus.

Vierailija
11/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko elokuun on käyty oman miehen kanssa isolla lavalla tanssimassa. Väljää on ollut. Helpommin sen koronan saa ruokakaupassa.

Totta: niissähän on hyvä tuuletus moneen ilmansuuntaan ja tilaa ympärillä: alkuillasta 5 metriä ja loppuillastakin 3 metriä. On mahtavaa nähdä, kuinka se etäisyys muodostuu ihan automaattisesti, kun jokainen tiedostaa asian ja huomioi sen samantien. Ja se muuri esiintymislavan reunalla on NYT kokonaan poissa! En olis uskonut, jos en olis ollut mukana. Kyllä se jatkuvuus tulee niistä lipputuloista, joten...

Vierailija
12/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin, mutten pidä iskelmämusiikista. Tanssikurssin olen joskus käynyt, että pärjäsin kavereiden häissä, mutta sekin on viime vuosina aikalailla unohtunut. Sen sijaan olen innokas discoristeilyilläkävijä. Eikä pelota korona eikä mikään muukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi