Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä verenpaine ylös?

17.07.2006 |

Onko kellään poppakonsteja verenpaineen nostamiseen? Turkinpippuri-metwursti -kuuri ei pidemmän päälle ole oikeen terveellinen ja työstressikään ei näytä auttavan. Viikkoja vasta 11 ja tavallisestikin alhainen paine on mennyt jo lukemiin 106/58.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mulla ja varsinkin mun äidillä on aina ollut tosi matala verenpaine..Mä pidän sen kunnossa salmiakilla, suolalla ja röökillä (jota nyt kyllä lopettelen), mutta terveellisempiä juttuja löytyy..=)

Luontaistuotekaupasta esim. nokkosuutetta, porkkanauutetta ja merilevätabletteja. Mä söin nuorempana Kelpasan-nimisiä merilevätabletteja..Mutta kysy luontaistuotekaupasta! Ne tietää varmasti ja auttaa mielellään..=)

Onnea odotukseen!

t. poppis

Vierailija
2/6 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhaiseen verenpaineeseenkin tottuu. Ei varmaan sen vuoksi kannata alkaa ainakaan ylisuolaista ruokavaliota noudattaa.

Mun piti alkuraskaudessa vain nousta varoen ylös, kun silloin ajoittain huimasi. Ennen raskauttakin paineet olleet matalat.

Alkuraskaudessa paineet samoissa lukemissa kuin nytkin, noin 92/52. Korkeimmillaan 108/ vähän päälle 60.

Pohjat vedin, kun viime viikolla mitattiin verenpaine, kun olin makuulla: 77/42.

Tietysti helteellä voi pari suolakeksiä napata, mutta terveellisempihän alhainen verenpaine on kuin korkea.

Silmu rv40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa varmistaa lääkäriltä/neuvolasta mitä luontaistuotteita saa/voi ottaa, vaikka olen niiden vankkumaton kannattaja aina purkeissa ei olekaan ihan tasan sitä mitä niissä sanotaan olevan.

Kaikki valmistajat eivät valitettavasti tunne vastuutaan.

4/6 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on joku turvallisen käytön yläraja, mutta pikkurasia menee muistaakseni sen alle kirkkaasti.

Ja vichy auttaa, normaalisuolainen sellainen. Kannattaa myös juoda tarpeeksi, liian vähäinen neste kumma kyllä alentaa verenpainetta (ainakin mulla).

Vierailija
5/6 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut merilevä mainitaan tosiaan erikseen.

Vierailija
6/6 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on usein vielä alempana eikä ole silti tarvinnut mitään erityisiä toimenpiteitä. Joskus vähän huimaa mutta parempi vähän matalalla kuin korkealla. Polilla neuvottiin vaan juomaan paljon vettä.