Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauniin naisen elämä se vasta raskasta on

Vierailija
05.09.2013 |

uskokaa pois...pelkkää häirintää ja ehdotteluja yms. Ja kateutta muilta naisilta. Joten - olkaa vaan kiitollisia jos ootte tavallisia tanttoja.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 10:20"]

ne paskapuheet, kateus, se ettet ikinä ole huomaamaton ja piilossa pienellä paikkakunnalla vaikka haluaisit, miesten puheet ja "sekoaminen", aina joku kyttäämässä postilaatikolta asti kun kotoa poistut, ei rauhaa...[/quote]

Tuttua kaikki! Kiva olla pienehköllä paikkakunnalla "julkkis" ihan vaan ulkonäön perusteella. Kaikki tuntuivat tietävän minun tekemiseni ja menemiseni, kenen kanssa olen milloinkin jutellut (=iskenyt) ja missä. Miltähän tuntuisi olla ihan oikeasti julkkis ja lukea näitä juttuja lehdistä, kun minunlaisestani taviksesta jaksettiin niin paljon juoruilla ja kytätä?

Vierailija
42/43 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikeaa jos ulkonäkö ja luonne ovat ristiriidassa. Kai sitä yleisesti kuvitellaan, että kauniilla ihmisillä on hyvä itsetunto ja haluavat huomiota ja kehuja ja oikein hinkuvat olla esillä. Itse olisin mieluummin näkymätön ja rauhassa, en edes ole mitenkään sosiaalinen. Kai tämä ujouteni on tehnyt minusta vielä jotenkin "saavuttamattoman" niin että miehet ovat seonneet entisestään ja ahdistelu on välillä mennyt... no, ahdistavaksi. En ole ulkonäköäni valinnut, enkä sen vuoksi halua olla mikään naisten silmätikku ja juoruilun kohde. Ja omasta mielestäni en edes ole kaunis, mutta kai se on pakko uskoa kun siitä on aina niin paljon vouhkattu.

t. 25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos iskuyritykset ja juoruolut häiritsee, niin itsensä voi "tavallistaa" hyvin helposti. Vaikka vartalo ja kasvot olis minkänäköiset, ei kukaan pidä minkäännäköisenä tavallisen tylsästi pukeutunutta naista, jolla hiukset on luonnontilassa... ellei nyt mitään mieletöntä kiharapehkoa satu omistamaan... itse olen aika tavallinen, en ikinä pukeudu paljastavasti, mutta huomiota saan selvästi enemmän, jos päällä on hame eikä housut, sama jos on vaaleat vaatteet tai kesällä hihaton paita eikä t-paita. Ihan oikeasti kauniit, kauneus on 60% vain tuollaisia kulttuurisesti kauniiksi laskettavia asioita, joita on helppo itse muutella!