Kauniin naisen elämä se vasta raskasta on
uskokaa pois...pelkkää häirintää ja ehdotteluja yms. Ja kateutta muilta naisilta. Joten - olkaa vaan kiitollisia jos ootte tavallisia tanttoja.
Kommentit (43)
Naispuolisia kavereita oli vaikeaa saada, mutta sekin haitta on mennyt kun olen vanhentunut ja pyöreytynyt:)
Eikö ole kuitenkin tutkittu, että hyvännäköiset pärjäävät elämässään paremmin? Varmaan plussapuolet peittoavat nuo epätoivotut lähentelyt ja muut miinukset. Jos yhtäkkiä muuttuisit rumaksi, huomaisit vasta sitten, mikä kaikki sujuisi huonommin. Olet ehkä esim. tottunut siihen, että autoilijat antavat usein sinulle tietä suojatiellä, odotapas vain, jos olisit läski, harvahapsinen, roikkunaamainen tantta, niin tienantajat vähenisivät. Tai ovenavaajat, ystävällisesti hymyilevät, jne.
Eli olet tavallinen tantta...et tiedä ainakasn kauniina olemisesta mitään...Aika yksinäistä tämä on ja kamppailua juurtuneita asenteita kohtaan, kun kukaan ei uskalla lähestyä jne...
en usko, se on enemmän asennekysymys. Jos on sellainen pyntätty nirppanokka niin aiheuttaa inhon väristyksiä. Kaunis ilman niitä ärsyttäviä elkeitä ei ärsytä.
täällä kaunis ja eksoottisen näköinen nuorehko nainen.
Varmasti monia asia saa helpommalla tai sutjakkaammin.. mutta.
Naiset ovat naisille susia tässä asiassa.. tai oletetaan, että ollaan varastamassa miestä tms, jos hieman naurahtaa tai koittaa olla ystävällinen.
Vaikeaa olla klassisella tavalla kaunis, missikaunis. Tyttäreni on törmännyt samoihin ongelmiin koulumaailmassa, kuin minäkin aikoinaan. Sieltä se alkaa, ellei jo päiväkodista!?
No onneksi voin kokemuksen syvällä rintaäänellä neuvoa häntä niin, ettei hänen itsetuntoaan voida latistaa. "Rumemmat" yrittävät mm kikkaa, jolla saada tyttö uskomaan, että hän olisikin "ruma". Olemme harjoitelleet etukäteen, että miten vastata näihin itsevarmasti ja kohteliaasti sortumatta itse samalla haukkuun. Tyttäreni ihmettelee, että miten osasinkin taas arvata kiusaajan seuraavan siirron. Äiti pitää tytärtään kauniina ja se on tärkeää taistelussa kiusaajia vastaan!
Raskaana ollessa on helpompaa. Miehet JA naiset jättävät tavallaan rauhaan eri tavalla kun näkevät ison raskausmahan. Sääli vaan että se aina loppuu aikanaan.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 19:56"]
Vaikeaa olla klassisella tavalla kaunis, missikaunis. Tyttäreni on törmännyt samoihin ongelmiin koulumaailmassa, kuin minäkin aikoinaan. Sieltä se alkaa, ellei jo päiväkodista!?
No onneksi voin kokemuksen syvällä rintaäänellä neuvoa häntä niin, ettei hänen itsetuntoaan voida latistaa. "Rumemmat" yrittävät mm kikkaa, jolla saada tyttö uskomaan, että hän olisikin "ruma". Olemme harjoitelleet etukäteen, että miten vastata näihin itsevarmasti ja kohteliaasti sortumatta itse samalla haukkuun. Tyttäreni ihmettelee, että miten osasinkin taas arvata kiusaajan seuraavan siirron. Äiti pitää tytärtään kauniina ja se on tärkeää taistelussa kiusaajia vastaan!
[/quote]
kerrotko miten opetat vastaamaan tyttöäsi niille jotka uskottelevat hänen olevan ruma?
Aika kyllä hoitaa meidät kaikki ihan samalle viivalle. Että se siitä sitten. (Okei, tämä ei ehkä koske Christie Brinkleytä, mutta meitä muita kyllä)
Erityisen ärsyttävää tuntuu olevan, kun tyttö on luontaisesti kaunis ja kun ei tarvitse meikeillä maskeerata itseään aivan eri näköiseksi peittäen virheitään. Meikkaa kevyesti, mutta ei jokapäivä. Toiset yrittävät päteä olemalla seksikkäitä, mutta tyttäreni ei kaipaa itsetunnolleen vahvistusta myöskään pojilta/miehiltä. Kuinka ärsyttävää, että tyttö nappaa yhden komean pojan, eikä edes halua yrittää montaa muuta. Rumemmille tytöille ne kevytkenkäisimmät pojatkin!
Kaunis, siveä ja onnellinen tyttö! Kannustan kaikkia kauniita nuoria ottamaan juuri sen parhaan seurustelukumppanikseen. Irtosuhteet ovat out!
Kyllä kauniita kadehditaankin. He joutuvat elämään sen asian kanssa. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?
Kiusaaja yleensä kehuu jokaisen muun tiettyä ominaisuutta, mutta jättää kauniin tytön ilman kehuja. Saattaa joskus todeta, että aha sulla onkin tollaset, mutta ei koskaan kehu tai kannusta. Älyllä tästä selviää, että kyllä tuolla toisella on jotain pahasti pielessä, kun noin yrittää. Kaunis on tärkeää olla älykäskin.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 19:56"]
[/quote]
kerrotko miten opetat vastaamaan tyttöäsi niille jotka uskottelevat hänen olevan ruma?
[/quote]
Mäkin haluaisin tietää, tää kuullostaa hyvältä!
Kauniin naisen helvetti on vanhuus...
Kauneus ja "seksikkyys" on kaksi eri asiaa. Luulet olevasi kaunis, mutta olet oikeasti lutkamaisen helpon näköinen! Helpon näköinen niitä ehdotuksia ja mulkoilevia katseitaa kerää häiriöksi asti. Oikeasti kaunis naista ei moni mies uskalla lähestyä, vaikka katseita kaunis nainen kyllä kerää!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 19:20"]
uskokaa pois...pelkkää häirintää ja ehdotteluja yms. Ja kateutta muilta naisilta. Joten - olkaa vaan kiitollisia jos ootte tavallisia tanttoja.
[/quote]
Aika hassua. Olen ollut aina kivan näköinen, miehet tykänneet, vientiä ollut - mutta kukaan nainen ei ole mua kadehtinut ja mulla on aina ollut ystäviä ja olen ollut pidetty. Pitäiskö kattoa peiliin ? Ehkei se ole "se " sun kauneus vaan ehkä olet vaan vittumainen ihminen.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 20:30"]
Kauneus ja "seksikkyys" on kaksi eri asiaa. Luulet olevasi kaunis, mutta olet oikeasti lutkamaisen helpon näköinen! Helpon näköinen niitä ehdotuksia ja mulkoilevia katseitaa kerää häiriöksi asti. Oikeasti kaunis naista ei moni mies uskalla lähestyä, vaikka katseita kaunis nainen kyllä kerää!
[/quote]
Juu ihmettelen miten moni nainen pitää näitä samoina asioina.
Ei mikään sentin meikkikerroksella kuorrutettu silikonibimbo ole välttämättä kaunis, vaikka olisi ihan hullun seksikäs.
Ihme pinnallista sösstystä täällä.
Ruoho on vihreämpää aidan takana? Olisin mieluiten kaunis kuin ruma, vaikka siihen päälle tulisikin kateellisuutta ja ilkeyttä muilta. Olisit onnellinen!
No mä en ole kyllä ollenkaan samaa mieltä. Kateuteen toki joskus törmää, mutta muuten olen vain hyötynyt ulkonäöstäni.