Lahjavinkkejä kaipailee!
Apua,ihmiset! Kaipailisin jotain vinkkejä/ideoita,mitä hankkia 2-vuotiaalle kummipojalle syntymäpäivälahjaksi!! Pää lyö aivan tyhjää :(
Kommentit (9)
2- vuotiaalle voi vielä aivan hyvin ostella jotain "äitikin tykkää"-lahjoja, eli vaatetta, pyyhkeitä, lakanoita. Lisukkeeksi sitten vaikka jotain pientä kivaa lapselle, esim. pallo on tuon ikäisenä kova sana. Lelujen puutteesta harva lapsi kärsii ja niitä ehtii kertymään sitten myöhemminkin.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 18:26"]
2- vuotiaalle voi vielä aivan hyvin ostella jotain "äitikin tykkää"-lahjoja, eli vaatetta, pyyhkeitä, lakanoita. Lisukkeeksi sitten vaikka jotain pientä kivaa lapselle, esim. pallo on tuon ikäisenä kova sana. Lelujen puutteesta harva lapsi kärsii ja niitä ehtii kertymään sitten myöhemminkin.
[/quote]Äitin maku pitää tietää aika hyvin, jos ostaa lakanoita, pyyhkeitä tai vaatteita. Minä en ainakaan käyttäisi lapsen huoneessa lakanoita, jotka eivät sovi väreihin tms..
Värikyniä/-liituja, värityskirjoja, paperia, muovailuvahaa, palapeli, nukke, leikkiruokia jne.
Minä annoin viime jouluna 2,5-vuotiaalle semmoiset kahtia leikattavat puiset vihannekset ja hän ainakin tykkäsi niistä kovasti.
Tämä menee ehkä hieman ohi aiheen.. Mutta eikö kukaan vie enää kirjoja lapsukaisille? Varsinkin kun pienillekin löytyy vaikka ja minkämoista kirjaa...
Sitten sitä pähkäillään kun lapset varttuvat ja aloittaa koulun että miten se meidän Kalle-Pelle pelaa vaan tietsikkapelejä eikä osaa keskittyä oppimiseen...
Harmittavaa :(
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 22:12"]
Tämä menee ehkä hieman ohi aiheen.. Mutta eikö kukaan vie enää kirjoja lapsukaisille? Varsinkin kun pienillekin löytyy vaikka ja minkämoista kirjaa...
Sitten sitä pähkäillään kun lapset varttuvat ja aloittaa koulun että miten se meidän Kalle-Pelle pelaa vaan tietsikkapelejä eikä osaa keskittyä oppimiseen...
Harmittavaa :(
[/quote]
mun veli piti meidän lapset kirjoissa, lapset jo oikein odottivat että minkähän kirjan tänä vuonna saavat...Mutta kirjojen kohdalla kannattaa tarkistaa ettei ole jo, meille tuli yhtä kirjaa kolme samanlaista kerran.
meidän 2,5 v pojan lemppareita: kirjat, erityisesti luukku- ja äänitoiminnoilla varustetut, dublot, palapelit, autot & mopot
Kiitos paljon vinkeistä! Nuo auttoivat jo paljon! :)
Brion junarataa, Duplo-legoja...