Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kate on varmaan unohtanut synnytyslakin,

Vierailija
22.07.2013 |

ja kuninkaallinen vauva ei suostu syntymään, ellei äidillään ole sitä päässä. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja varmaan synnytystoivelista on niin pitkä, että kestää aikaa kun kaikki ne toiveet käydään läpi.

Vierailija
2/9 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on synnytyslakki??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hö! Ei kai sen nyt itse tartte tollasia muistaa! Yksi henkilö on palkattu vaan sitä varten, että synnytyslakki löytyy. Höhlä....

Vierailija
4/9 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mullekin tuli tuo lakki mieleen, että ovatkohan ensisynnyttäjinä ollenkaan tietoisia sen tarpeellisuudesta ja tärkeydestä. Mietin, että onkohan Englannissa noita lakkeja ollenkaan saatavilla ja tajuaako tämä arvon nuoripari nyt käyttää hyväkseen Kelan lahjoittaman äitiyspakkauksen kestovaippoja synnytyslakkeina. Ei varmaan Kelan paketissa ollut englanninkielistä käyttöohjetta, tietääkö kukaan?

Vierailija
5/9 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 21:58"]

mikä on synnytyslakki??

[/quote]

Tän täytyy olla provo, kaikki tietää mikä on synnytyslakki :)

Vierailija
6/9 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Katen hiukset tosiaan on vähän kimurantti juttu, ainakin kokemattomalle ensisynnyttäjälle. Sitä lakkia olis kyllä pitänyt ajatella hyvissä ajoin. Yököttää ajatuskin hiestä valuvasta Katesta ilman synnytyslakkia..

Vierailija
7/9 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse huutaa heti provoa jos joku ei tiedä synnytyslakkia. :) en minäkään tiennyt ennen esikoisen odotusaikaa, nykyään taas olen hyvinkin laatu- ja merkkitietoinen niin lastenvaatteiden kuin synnytyslakkienkin osalta.

Vierailija
8/9 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun aina meuhkataan siitä synnyttäjän synnytyslakista. Entäs isän lakki? Se on vähintäänkin yhtä tärkeä synnytyssalissa tai jopa tärkeämpi. Williamille synnytyslakki minusta olis vielä tärkeämpi vauvaa ajatellen kuin Katelle. Täällä av:lla muistaakseen joku joskus vuosia sitten kertoi, että isille on ne almiinifolioiset ihan ne parhaat. Äidille sitten ne kankaiset.

Vierailija
9/9 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse juuri synnytysvalmennuksessa, ja siellä sanottiin ettei sairaalaan nykyään oteta ketään sisään ilman synnytyslakkia ja tarkistavat vielä, että on myös varalakki mukana. Luulisin, että Englannissa voidaan olla vieläkin tiukempia asian suhteen. Joten luulen, että Katelta lakki löytyy. Luulen, että hän on valinnut sellaisen ison mustan karvahatun, jota kuninkaanlinnan vartijat käyttävät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi