Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa tätä maski juttua

Vierailija
22.08.2020 |

Käytän samaa päivästä toiseen kunnes hajoaa, lieneekö vaarallista muille kuin itselleni? Estäähän se kuitenkin yskösten lentämisen ilmaan. Se usko koko maski touhuun kun asun kaupungissa, jossa kahden viimeisen viikon aikana ollut 2 tartuntaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en jaksa. Just ajattelin aamulla että pojalle pitää ostaa uusi takki. Sitä ei saa tästä pikkukylästä jossa asutaan, mutta seuraava ajatus: isompaan paikkaan tarvitaan maski. Voi vee. Tilaan takin nettikaupasta.

Vierailija
2/7 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en jaksa maskirumbaa. Kertikset on liian kalliita ja kangasmaskien jatkuva peseminen vaivalloista. Olen siksi ilman maskia niin kauan, kun olen oireeton eikä mulla ole mitään erityistä syytä epäillä että olen voinut altistua koronalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari kertistä joita käytän

Vierailija
4/7 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa kun tuntuu ettei saa henkeä niissä.

Vierailija
5/7 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai maskia tarvitse käyttää ulkona. Itse aion käyttäisin maskia vain joukkoliikennevälineissä, jos ne ovat täynnä eikä turvavälejä voi pitää. Onneksi niitä ei välttämättä edes tarvi käyttää, kun on oma auto ja polkupyörä. Kaupassa käyn päivällä, kun ei ole ruuhkaa, joten siellä maskia ei tarvitse. En aio käydä nyt korona-aikaan ravintoloissa enkä yleisötilaisuuksissa (teatteri, messut, konsertit). Välttelen myös kauppakeskuksia ruuhka-aikaan.

Vierailija
6/7 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tartu tämän vauva.fi:n kautta :D!

Vierailija
7/7 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tartu tämän vauva.fi:n kautta :D!

Kohta joku hysteerikko huutaa: "Kyllä tarttuu"!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme