Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihit on yleensä idiootteja

Vierailija
21.08.2020 |

Itse olen pihi ja nyt vasta tajusin, että olisihan sille vuosia sitten autoni ojasta hinaavalle maajussille vaivanpalkkaa pitänyt maksaa, vaikka vastasikin myöntävästi kun kysyin että kiitoksellako tästä selviää. Lukuisia muitakin vastaavia tilanteita muistuu mieleen, missä sitä ei vaan tajunnut vaan tärkeintä oli vain se että pääsi ilmatteeksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pihi olisi idiootti?

Pitäisikö sitä mielummin törsätä rahat turhuuksiin ja sitten itkeä sitä, kun ei ole rahaa?

Vierailija
2/9 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sitä mielummin törsätä rahat turhuuksiin ja sitten itkeä sitä, kun ei ole rahaa?

Mielestäsi siis itseäsi hädän hetkellä auttaville ihmisille ei tarvitse maksaa vaivanpalkkaa elleivät sitä itse pyydä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse pihi jos johdattelevasti olet kysynyt että kiitoksellako tästä selviää. Miksi et kysynyt mitä olet velkaa?

Vierailija
4/9 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet itse pihi jos johdattelevasti olet kysynyt että kiitoksellako tästä selviää. Miksi et kysynyt mitä olet velkaa?

Noinhan ap juuri sanoi.

Vierailija
5/9 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pihit ovat sadistisia hedonistejä, saavat suurta nautintoa hörppiessään Lidl halvinta ripulikahvia.

Vierailija
6/9 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihi ihminen on vastenmielinen ja lievästi kehitysvammainen. Oksettava ominaisuus.

Vierailija
7/9 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitko aloituksen kolme ensimmäistä sanaa?

Vierailija
8/9 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko aloituksen kolme ensimmäistä sanaa?

Olen näköjään itsekin idiootti.

Vierailija
9/9 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys. Pihi et ole ollut koskaan vaan sua kiukuttaa kun joku mielestäsi " pihi" ihminen ei suostu antamaan rahojaan sinulle. Pihit ihmiset eivät muutu. Koskaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi