Ihastuminen
Olen ihan älyttömän ihastunut työkaveriini. Ajattelen häntä koko ajan.
Oma parisuhde on kriisissä, en saa minkäänlaista huomiota mieheltä.
En tiedä mitä teen?
Kommentit (7)
Tavallaan kyllä rakastan ja hän on ”se oikea”, mutta kaipaisin jotain romanttista suhdetta 😔.
Haluaisin olla vielä onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan kyllä rakastan ja hän on ”se oikea”, mutta kaipaisin jotain romanttista suhdetta 😔.
Haluaisin olla vielä onnellinen.
Puhu miehellesi. Yrittäkää selvittää kriisit. Kysy mieheltäsi miksi ei halua hoitaa suhdetta.
Ehkä olet jo yrittänyt. Itsekin yritin vuosia, mutta ex vain kieltäytyy kaikesta mm puhumisesta, ravintolaillallisista ja ihan vain kävelylenkeistä. Meillä ei ollut viimeisinä vuosina kuin minun tunteet, toivo ja halu ja kun ne loppui niin päätös oli selvä.
Itse olen ihastunut työkaveriini. Rakastan myös miestäni.
Ihastumista on kestänyt puolitoista vuotta. Koronaeristys on tietty vähän rajoittanut, en ole nähnyt häntä puoleen vuoteen kun asummekin eri kaupungeissa.
Jollain tavalla uskon että tunteet ovat molemminpuolisia, mutta kun molemmat ovat perheellisiä, niin tämä menee vähän ”teini-ihastus -luokkaan”.
Onneksi onnistutun elämään tämän asian kanssa. En ole pettänyt miestäni, joten homma toimii.
Aloittajalle tiedoksi, ihastuessa usein oma puoliso alkaa ärsyttämään. Silloin kannattaa pikeasti miettiä omaa käytöstä ja yrittää parantaa muös omaa suhdetta ja arvostaa omaa puolisoakin. Ei hän ole syyllinen sinun tunteisiin ja ihastumisiin.
Tuntuu kurjalta aloittajan puolesta. Tiedän kokemuksesta miltä tuntuu kun ihastus on mielessä koko ajan ja pahenee vain.
Meneekö se ikinä ohi? Vaikka yhteydenpidossa on taukoa, niin tunteet, kaipaus ja kuumuus palaavat hetkessä takaisin, kun henkilön kanssa taas viestittelee.
Rakastatko puolisoasi? Itse totesin etten rakasta, sillä vuosien kylmä kohtelu oli kuolettanut tunteet. Lähennyin työkaverimiehen kanssa. Hänkin osoitti kiinnostumisensa ja päädyimme yhteen.