Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ex-mies soittaa ja kertoo...

Vierailija
04.09.2013 |

Onko tuollaisessa käytöksessä enää järjen hiventäkään jäljellä?

Miksi minulle täytyy soittaa ja kertoa, miten mustasukkainen hän on nykyisestään? :D Hän luulee varmaan, että minua ärsyttää - tiedättekö mitä, minua lähinnä huvittaa... ;)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa tämä outo aloitus.

Vierailija
2/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Eikö olekin huvittavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö hän, että minulle tulisi paha mieli tai mahdollisesti pilata huomiset treffini? ;)

Vierailija
4/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sillä ei oo ketään muuta kenelle kertoa. yksinäinen?

Vierailija
5/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hän tietää, että sinulla on treffit huomenna?

Vierailija
6/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tietää, mitä sinun exäsi ajattelee, mutta minun teki vastaavaa. Hän soitti ja kertoi, miten mustasukkainen on nyxästään. Loppujen lopuksi hän ehdotti, että enkö voisi soitella hänelle illalla, kun uusi avovaimo on paikalla, että hän tulisi mustasukkaisesi minun takiani... Sanomattakin selvää, etten lähtenyt siihen peliin mukaan. Meillä ei ole siis yhteisiä lapsia (luojan kiitos!) ja takana avoliitto.

Vierailija
7/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hullua käytöstä, kun 7 kokenut samaa. Ehkä hän sitten yrittää tehdä nykyistään mustasukkaiseksi soittelemalla minulle? Vänkäsi itse tietoa mitä huomenna aion tehdä, lopulta arvasi itse, kun en suostunut kertomaan. ap

Vierailija
8/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi soittelette toisillenne? Miksi juttelette? Teidän ei kannata pitää yhteyttä kun vaikuttaa käytöksenne ja ajatusmaailmanne aikas teinimaailmalta. POIKKI vaan koko suhde!

Vierailija
9/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vuoksi pakko olla tekemisissä...Itse olen kyllä käyttäytynyt ihan asiallisesti jokainen kerta ainakin viime aikoina häntä kohtaan.

ap

Vierailija
10/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se eksä on ihan köpö vässykkä!

Vierailija
11/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ei ole kuin sopia tapaamiset ja nekin kun sopii tarkasti ja pitää säännöllisinä ainakin omalta osaltaan niin pääsee vähin keskusteluin. Tekstiviestillä voi sopia haut ja tuonnit. Mutta sinä halusit hänen saavan tietää treffeistäsi....

Vierailija
12/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten käytte vain ne lapsiasiat läpi. Ei muuta. Te ette vaan sovi edes kavereiksi.

Vierailija
13/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut hänen saavan tietää treffeistäni, kuten kirjoitin hän jankkasi asiaa todella kauan ja arvasi sen itse, en sitten kieltänytkään. Ja eihän tässä nyt ole tullut yhtään vastausta alkuperäiseen kysymykseeni?! ap

Vierailija
14/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh?

Eli ei vastaukset miellytä.... no soita sille exälle ja kysy suoraan. Te kun ette näköjään osaa päästää irti ja jatkaa omaa elämäänne roikkumatta menneisyydessä.

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 22:57"]

En halunnut hänen saavan tietää treffeistäni, kuten kirjoitin hän jankkasi asiaa todella kauan ja arvasi sen itse, en sitten kieltänytkään. Ja eihän tässä nyt ole tullut yhtään vastausta alkuperäiseen kysymykseeni?! ap

[/quote]