Mitä teininne on syönyt tänään, tiedätkö edes?
Meillä teini oli poissa koulusta ja söi kotona kaikki ateriat.
Aamupala: 2 riisipiirakkaa munavoilla
Lounas: spagettia, tonnikalakastiketta ja maitoa
Välipalaksi joi kanes-limun
Päivällinen: 1 ja puoli possun kyljystä, kaksi perunaa, parsakaalia, kurkkua, tomaattia, maitoa
Iltapalalla veti juuri kaurasämpylän joka oli täytetty voilla, salaatilla, leikkeleellä, juustolla ja kurkulla. Söi myös luumutomaatteja ja joi 2 isoa mukia hunajateetä.
Poika 16v
Kommentit (18)
Aika vähän. Ei riittäisi edes meidän 42 kiloselle tytölle.
Käyttäjä35379 kirjoitti:
Seuraatko aina, mitä hän syö vai vietkö ruoat hänelle?
Meinaatko että meillä ei olisi yhteisiä ruoka-aikoja silloin kun kotona ollaan?
Otsikon luettuani meinasin, etten todellakaan tiedä. Mietittyäni hetken olikin todetta, että tiedänpäs!
17v söi kaurapuuroa vadelmilla aamupalaksi. Kouluun lähti red bulin kanssa.
Koulussa söi pinaattilettuja + sälät.
Kotiin tuli ja naatiskeli eiliseltä jääneen puolikkaan pita falafelin ja jäätelön.
Ennen perjantairientoihin menoaan, söi pienen lautasellisen pastaa ja ruusukaaleja.
Otti yhden valkkaripullon ja lähti poikakaverilleen. Sanoi ostavansa vielä pakkaspitsat yöksi.
19v söi kaksi leipäpalaa kanamulla ja kupin kahvia, ennen kun lähti kolmeksi töihin. - muuta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35379 kirjoitti:
No ei meillä ainakaan ole :D
Ei mitään hajua, todennäköisesti koulussa viimeeksi.
Hävettää myöntää että olen ajautunut kantamaan teinille ruokaa eteen koska hän ei muuten syö juuri mitään. Nyt ymmärrän miten sellainen voikkua ja kaakaota aikuisen miehen eteen kantava äiti syntyy :(. Kehotan poikaa syömään iltapalan itse ja jos kysyn että mitä söit, vastaus on tyyliin omenan.
Meidän 17v laittaa aamuisin itse puuron. Sen tiedän syöneen ja joi kahvit. Koulussa oli ollut makaronilaatikkoa ja nyt iltäpäivällä laitoin possupataa. Välipalaksi ja jälkkäriksi söi suklaakakkua ja kahvit.
Nuorempi 14v ei syö koskaan aamupalaa. Koulussa oli syönyt makaronilaatikkoa ja välipalaksi söi suklaakakkua ja limsaa. Possupataa ei halunnut syödä. On vähäruokainen enkä pakota syömään.
Iltapalaa eivät ole vielä syöneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35379 kirjoitti:
Et laita teineillesi ruokaa?
Teetä/kahvia keittäessäsi et kysy, haluaako kukaan muu?
Ok
Teinillä koulusta etäpäivä. Itse olen kotona vapaapäivällä.
Teini on syönyt: aamulla kahvia ja voikkaria.
Lounasaikaan weetabixia hillolla.
Iltapäivällä laittoi meille kahvit.
Päivälliseksi uunilihaa, liemessä hautuneita juureksia, keitettyjä perunoita.
Poimimme mustikoita ja perkkasimme. Ysiluokkalainen on. Nyt leipoo piirakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35379 kirjoitti:
Et laita teineillesi ruokaa?
Teetä/kahvia keittäessäsi et kysy, haluaako kukaan muu?
Ok
Ohis vastaa.
Mä en tee joka päivä ruokaa, koska jääkaapissa on jotain tähteitä tai pakkasessa annoksia aina.
Kahvia keitetään aina koko pannu, joten siinähän sitä sitten on. Kuka lie keittänytkään? Ei sitä tarvii erikseen kysyä. Kun menee tyhjäksi, se täytetään.
Meillä on kovin erilaista aikataulua, että todella harvoin ollaan samaan aikaan kotona. Edes korona-aikaan.
Onneksi lapset eivät ole uusavuttomia, että saavat ruokittua itsensä, kun on nälkä. Hedelmiä yms on myös tarjolla jatkuvasti.
Lukion ekalla oleva poikani söi aamulla puuroa leipää ja jogurttia. Koulussa oli ollut ”jotain keittoa”. Iltapäivällä söi leipää. Tarjosin just eilistä broilerikastiketta ja pastaa. Itse etänä niin tiedän aika hyvin mitä syö.
Mässyä on vaan vetäny päätellen niistä roskista mitkä huoneen lattialla lojuu.
En tiiä. Niillä on koulussa aamupala ja lounas sekä kahvitauko. Ma-to myös päivällinen. Perjantaina tulevat kotiin jos ei tarvitse jäädä viikonlopuksi koululle töihin. Toinen jäi, toinen tuli kotiin. Kotiin tullut sai makaronilaatikkoa ja salaattia.
En tiedä mutta voisin olettaa että puolikkaan lehmän.