Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerintä, mitä olette tehneet kännikiimassa?

Vierailija
21.08.2020 |

Antaa tulla noloja tarinoita.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä vaikka mitä tapahtunut silloin kun join vielä. Yksi noloimmista oli kun kesätöissä erehdyin puskapanolle todella lihavan, paljon vanhemman esimieheni kanssa(olen siis itse mies, tämä oli nainen). Kiva mennä maanantaina töihin. 

Vierailija
42/54 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä mökillä yhtenä juhannuksena panin anoppia saunamökissä paljaalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme mökillämme viikonlopun. Minä, vaimoni 40 v, 165/60, b-kupit, hänen ystävätär, 45 v,170)62, b-kupit ja toinen ystävätär, 38 v160,, 55, b-kupit.

En yleensä juo mitään.Tai hyvin vähän.

Itse 42 v.  

Perjantai iltana olimme mökillämme kello 17.00 ja nuo kaksi kumppanini ystävätärtä tuli vähän tuon jälkeen.

Ei mennyt aikaakaan kun tämä 45 v, sanotaan nimeksi Suvi toi minulle lasin juotavaa. Jonkun tekemänsä drinkin.Join sen ja tuntui olevan aika tuhtia tavaraa. Tästä jonkun aikaa huomasin, että nyt alkaa kalu olemaan hereillä. Tähän myöhemmin.

No jossain vaiheessa toi Mira , tuo 38 v ystävätär minulle muutamat juomat ja aloin vähitellen vähän humaltua. 

Naiset kävi porukalla saunassa minkä lämmitin ja huomasin kumppani humaltuvan jonkin verran ja menevän huilaamaan päämökkiin, kello jotain ysin jälkeen illalla.

Menin tämän jälkeen saunaan ja sinne tuli Suvi ja Mira.

Naiset nauroi paljon ja olivat hyvin estottomasti saunassa ja eivät peitelleet vartalojaan. No kaluni oli kokoajan kivikovana ja he huomasivat tämän ja ehdottivat, jos he voisivat tämän hoitaa, kun kumppanikin jo nukkuu.

Ei aikaakaan kun kumpikin imi vuorotellen kaluani ja laukesin Suvin suuhun.

Tämän jälkeen Mira jatkoi kaluni imemistä ja sehän seisoi alta aikayksikön taas.

Pukuhuoneen sohvalla sain yhtyä ensin Suviin ja laueta hänen sisäänsä paljaalla ja tämän jälkeen yhdyin Miraan.

No ei tässä vielä kaikki.

Pienen saunomisen jälkeen kummatkin näistä naisista ratsasti itselleen orgasmin kalullani ja laukesin kummankin pilluun noissa kerran.

Aamulla kumppani imi minut hereille ja rakastelimme.

Näin meni perjantai ja lauantai.

Sain varmaan kymmenen kertaa laueta näinä päivinä näihin naisiin.

Laittoivat jotain avuksi drinkkiin kumpanakin päivänä.

Vierailija
44/54 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena poikana kesätöissä kiinteistön huolto yritysessä ja pääosin leikkailin nurmikoita. Yhdessä paikassa oli noin 60v pari jotka olivat aina kotona kun tulin ja toivat juotavaa ja yms... No yhtenä kertana parin mies pyysi syömään kun oli grillaillut liian paljon syötävää. Ajattelin että mikäs siinä olihan tauon paikka muutenkin ajankohtainen. Menin sisään ja parin nainen oli sohvalla alasti ja tyydytti itseään. Mies kysyi haluaisinko auttaa kun itse ei enää pysty mutta haluaisi katsella. Ensin olin lähdössä pois. Mutta nainen oli kyllä ikäisekseen ihan ok näköinen. Kiusaus kasvoi ja annoin mennä. Panin naista siinä sohvalla suuhun pilluun ja peppuun kun Mies katseli vieressä. Tämä tapahtui vain kerran sen jälkeen en paria pihalla tai kotona nähnyt kun tulin nurmea leikkaamaan.

Vierailija
45/54 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pannut mustalaisnaista paljaalla. 

Ei siihen känniä tarvita, Kunhan Taisto ei saa tietää, nussin Maaritia vaikka joka päivä paljaalla. On muuten ihana perhospillu. 

Vierailija
46/54 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pannut mustalaisnaista paljaalla. 

Tätä tekisin vaikka heti ja selvinpäin. Ollut haaveeni teinivuosista lähtien. 

Oletko tosiaan noin tyhmä 

Vierailija
47/54 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abivuotena kännissä harrastin seksiä baarin vessakopissa random tyypin kanssa, jonka kanssa tunteet lämpeni tanssilattialla. Tyyppilaukesi vielä naamalleni. Ei muuta kuin pienen siistiytymisen jälkeen jatkamaan biletystä. Kotona seuraavana päivänä oli kiva huomata, että spermaa oli myös hiuksissani. Hirveä morkkis, enkä juonut tai mennyt baareihin kolmeen kuukauteen.

Vierailija
48/54 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymaaailmassa on enää vaikea muodostaa suhteellisuudentajua koska esim luokkaerot ovat kasvaneet niin suuuriksi.

Suomessa ei ole luokkia, on vain ihmisiä.

Vierailija
49/54 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi (pahin) tulee mieleen,  on varmaan muitakin. 

Nuolin maksullisen naisen pillua. Ei ehkä se luotettavin nuolemisen kohde. Onneksi ei tullut mitään tauteja.

Vierailija
50/54 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abivuotena kännissä harrastin seksiä baarin vessakopissa random tyypin kanssa, jonka kanssa tunteet lämpeni tanssilattialla. Tyyppilaukesi vielä naamalleni. Ei muuta kuin pienen siistiytymisen jälkeen jatkamaan biletystä. Kotona seuraavana päivänä oli kiva huomata, että spermaa oli myös hiuksissani. Hirveä morkkis, enkä juonut tai mennyt baareihin kolmeen kuukauteen.

Vähän sama, kun nuolin yhtä tyttöä hytissä, ja sitten takas yökerhoon iskemään seuraavaa. Naiset kuitenkin antoi pakit yksi toisensa perään. Veskissä huomasin, että naamani oli kuivan veren tahrimat, jolloin ymmärsin, miksi nuolemani nainen maistui jotenkin metalliselta.

Vierailija
51/54 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut yhden romanin naisystävää, joka kyllä itse oli valkolainen. He kuitenkin olivat suhteessa tuolloin, mutta äijä jossakin "töissä" ja tämä nainen oli kaverin luona kotibileissä. Panemiseksi meni illan päätteeksi, tuntui hyvälle idealle. Aamulla tuli ihan jäätävät pelkotilat kun tajusin mitä tuli tehtyä. Se poikaystävä oli kuulemma ihan hullu. Asiaa ei auttanut se, että tämä nainen ei vaikuttanut kovin vakaalta itsekään. Olin ihan varma että se kertoo sille äijälle ja se on sitten Mora keuhkoissa. 

Kuumottelua kesti muutaman kuukauden, enkä uskaltanut käydä edes baareissa. Nainen ei siis ollut yhteydessä minuun, mutta silti ahdisti että se riidan päätteeksi sanoo sille äijälle mitä oli tehnyt. Lopulta kuulin että olivat muuttaneet Ruotsiin ja voi helvetti että helpotti.

Vierailija
52/54 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ollut kotibileseksi nuorempana kun joka ainoassa pippaloissa piti harrastella. Eikä tosiaan oltu mitenkään kaatokännissä vaan oli periaatteena se, että harrastellaan joka bileissä toisten makuuhuoneissa ja kylppäreissä aina kun pienikin mahdollisuus oli. Oltiin kuuluisia tuosta ja saatiin yleisöäkin monta kertaa. Oltiin vaan keskittyneitä toisiimme eikä välitetty katsojista mitään.

Alkoholilla oli osuutta asiaan ja pienikin määrä tuntui silloin lisäävän himoja. Poika tuli välillä ulos pitkittääkseen nautintoa ja ovensuusta kuului huokauksia kun pystyssä seisova penis oli esillä. Ihanaa oli silloin tyttönä maata pojan alla ja levitellä jalkoja. Hän oli niin ihanan kiihkeä. Eikä nolottanut yhtään, toisin kuin nyt muistellessa ja tätä kirjoittaessa.

Vierailija
53/54 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykymaaailmassa on enää vaikea muodostaa suhteellisuudentajua koska esim luokkaerot ovat kasvaneet niin suuuriksi.

Matka Westendiin avaa silmiä. 

Vierailija
54/54 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matka Westendiin avaa silmiä. 

Tai sitten matka johonkin vähän rouheampaan kaupunkiin tai kaupunginosaan, riippuu vähän kenen silmiä tarvitsee aukoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä