Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi naapuri touhuaa jtn outoa!! Muutti naapurin vuokralle. Useampana päivänä on huutanut imuri ja käy saman päivänä useamman kerran viemässä roskat!

Vierailija
21.08.2020 |

On vuokralla eli remppa selitys ei mene läpi!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt se sama tyyppi, joka tässä yksi päivä epäili, että hänen uusi naapurinsa on työtön? Säälin sitä uutta naapuria, eipä tiennyt mihin tuli. 

Vierailija
22/37 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeyönäkin vei vikan roskapussin puoli kahden toista aikaa yöllä!!

Hanki oma elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap ikinä kuullut sellaisesta toiminnasta kuin siivoaminen?

Vierailija
24/37 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämmösiä kyyliä todella on?

Olin luullut että vain sketseissä.

Kyylälle tiedoksi: havaitsemaasi toimintaa

sanotaan siivoamiseksi.

Vierailija
25/37 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tapetoi kämppää uudelleen?

Vierailija
26/37 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä naapurin ovesta ovikello rikki vai oliko joku muu syy, kun pitää naapurin touhuja av:lta kysyä?

Vierailija
27/37 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mikä on ap:n oma epäilys syyksi? Miksi et käy kysymässä? Asia selviäisi harvinaisen helposti.

Vierailija
28/37 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo ap.

Vierailija
29/37 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää, kun täällä aina haukutaan päivittäin roskia vievätkin. Miten te muut voitte haistella yöt ja päivät yksiössänne, jossa keittiö siis on samaa huonetta kaikkia biojätteitä, liha/kala ym.ruokapakkauksia(vaikka ne huuhtelisi, haisevat silti minusta). itse vien roskat 1-2 kertaa päivässä ja jos talon kyylät sitä ihmettelee niin voivoi vaan.

Vierailija
30/37 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää, kun täällä aina haukutaan päivittäin roskia vievätkin. Miten te muut voitte haistella yöt ja päivät yksiössänne, jossa keittiö siis on samaa huonetta kaikkia biojätteitä, liha/kala ym.ruokapakkauksia(vaikka ne huuhtelisi, haisevat silti minusta). itse vien roskat 1-2 kertaa päivässä ja jos talon kyylät sitä ihmettelee niin voivoi vaan.

Todellakin. Kuvottaa myös maito- ja lihatuotteiden pakkaukset. Miksi roskia ei saisi viedä päivittäin? Saahan siinä pienen kävelylenkinkin samalla. Ei ole koskaan tullut mieleenikään, että joku kyttäilisi minua tai ketään muutakaan roskienviemisreissulla. Pitää kyllä olla tylsä elämä jollain.

Tulee mieleeni joku japanilainen hikikomori, joka on linnoittautunut kämppäänsä, mutta tämä vain sitten kyttäilee kämpästään muita ihmisiä päivisin ja öisin. Miksi et anna muiden ihmisten olla ja elää elämäänsä?

Vierailija
31/37 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap se sama kirjoittaja, joka seuraili naapurinsa kaihdinten asentoa?

Vierailija
32/37 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin remppa selitys ei mene läpi? Minä sain nuorena vuokranalennusta kun siinä samalla asuessani remppasin sitä kämppää. Pari kaveriani ovat uusissa vuokrapaikoissaan myös tehneet remppaa vuokranantajan suostumuksella.

-Raksamies

Vierailija
33/37 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5000/5

Vierailija
34/37 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan kyttääjäsivuston ohjeiden mukaan tehnyt naapurisi viemäriputkeen mutkan omaan huoneistoosi läpinäkyvästä putkesta jotta voit tarkkailla naapurin ruokavaliota ja suolen toimintaa?

Vierailija
35/37 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muistanut viedä omat roskapussisi? Haisee;

Vierailija
36/37 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapetteja se poistaa

Vierailija
37/37 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeyönäkin vei vikan roskapussin puoli kahden toista aikaa yöllä!!

Ai kaameeta!!!

Naapuri siivoaa ja järjestelee, purkaa tavaroita. Heittää kaikkea turhaa moskaa pois. Rakennellakin voi jotakin tai kyllä, pientä remppaakin voi vuokralainen tehdä jos on siitä sopinut vuokranantajan kanssa.

Sinä oot kyllä kyylä naapuri. Muuttaessa voi olla yhtä sun toista puuhaa, ei se sulle kuulu. Eiköhän naapuri rauhoitu siitä pikkuhiljaa kun saa kämppänsä ja tarvaransa järjestykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi