Uusi naapuri touhuaa jtn outoa!! Muutti naapurin vuokralle. Useampana päivänä on huutanut imuri ja käy saman päivänä useamman kerran viemässä roskat!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Viimeyönäkin vei vikan roskapussin puoli kahden toista aikaa yöllä!!
Hanki oma elämä.
Ootko ap ikinä kuullut sellaisesta toiminnasta kuin siivoaminen?
Ai tämmösiä kyyliä todella on?
Olin luullut että vain sketseissä.
Kyylälle tiedoksi: havaitsemaasi toimintaa
sanotaan siivoamiseksi.
Jos se tapetoi kämppää uudelleen?
Onko siitä naapurin ovesta ovikello rikki vai oliko joku muu syy, kun pitää naapurin touhuja av:lta kysyä?
Noh, mikä on ap:n oma epäilys syyksi? Miksi et käy kysymässä? Asia selviäisi harvinaisen helposti.
Mua ihmetyttää, kun täällä aina haukutaan päivittäin roskia vievätkin. Miten te muut voitte haistella yöt ja päivät yksiössänne, jossa keittiö siis on samaa huonetta kaikkia biojätteitä, liha/kala ym.ruokapakkauksia(vaikka ne huuhtelisi, haisevat silti minusta). itse vien roskat 1-2 kertaa päivässä ja jos talon kyylät sitä ihmettelee niin voivoi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää, kun täällä aina haukutaan päivittäin roskia vievätkin. Miten te muut voitte haistella yöt ja päivät yksiössänne, jossa keittiö siis on samaa huonetta kaikkia biojätteitä, liha/kala ym.ruokapakkauksia(vaikka ne huuhtelisi, haisevat silti minusta). itse vien roskat 1-2 kertaa päivässä ja jos talon kyylät sitä ihmettelee niin voivoi vaan.
Todellakin. Kuvottaa myös maito- ja lihatuotteiden pakkaukset. Miksi roskia ei saisi viedä päivittäin? Saahan siinä pienen kävelylenkinkin samalla. Ei ole koskaan tullut mieleenikään, että joku kyttäilisi minua tai ketään muutakaan roskienviemisreissulla. Pitää kyllä olla tylsä elämä jollain.
Tulee mieleeni joku japanilainen hikikomori, joka on linnoittautunut kämppäänsä, mutta tämä vain sitten kyttäilee kämpästään muita ihmisiä päivisin ja öisin. Miksi et anna muiden ihmisten olla ja elää elämäänsä?
Onkohan ap se sama kirjoittaja, joka seuraili naapurinsa kaihdinten asentoa?
Mitenniin remppa selitys ei mene läpi? Minä sain nuorena vuokranalennusta kun siinä samalla asuessani remppasin sitä kämppää. Pari kaveriani ovat uusissa vuokrapaikoissaan myös tehneet remppaa vuokranantajan suostumuksella.
-Raksamies
Olethan kyttääjäsivuston ohjeiden mukaan tehnyt naapurisi viemäriputkeen mutkan omaan huoneistoosi läpinäkyvästä putkesta jotta voit tarkkailla naapurin ruokavaliota ja suolen toimintaa?
Oletko muistanut viedä omat roskapussisi? Haisee;
Vierailija kirjoitti:
Viimeyönäkin vei vikan roskapussin puoli kahden toista aikaa yöllä!!
Ai kaameeta!!!
Naapuri siivoaa ja järjestelee, purkaa tavaroita. Heittää kaikkea turhaa moskaa pois. Rakennellakin voi jotakin tai kyllä, pientä remppaakin voi vuokralainen tehdä jos on siitä sopinut vuokranantajan kanssa.
Sinä oot kyllä kyylä naapuri. Muuttaessa voi olla yhtä sun toista puuhaa, ei se sulle kuulu. Eiköhän naapuri rauhoitu siitä pikkuhiljaa kun saa kämppänsä ja tarvaransa järjestykseen.
Onko tämä nyt se sama tyyppi, joka tässä yksi päivä epäili, että hänen uusi naapurinsa on työtön? Säälin sitä uutta naapuria, eipä tiennyt mihin tuli.