Uusi naapuri touhuaa jtn outoa!! Muutti naapurin vuokralle. Useampana päivänä on huutanut imuri ja käy saman päivänä useamman kerran viemässä roskat!
Kommentit (37)
Se purkaa siellä kamojaan ja vie roskiin pakkauksia yms. Sitten se siivoaa muutosta tulleita jälkiä. Toi voi kestää vkon mutta luulis että sitten loppuu. Rasittavaa tuollaine pyöriminen.
Se tekee varmaan jotain isompaa siivousta siellä ja käy kaappeja läpi ja heittää turhaa tavaraa roskiin.
Käy kattomassa mitä sen roskapusseista löytyy!
Varmaan siivoo kaikki kamat kunnolla kun on uuteen asuntoon muuttanut ja varmaan pakannut ne huolella niin pakkausmateriaaliakin tulee ihan kiitettävästi. Itsekin vein muuttaessa 10 muovikassillista roskaa vaikkei tavaraa paljoa ollutkaan kun tilasin uudet
Voi voi, älä turhia kauhistele. Kokemallesi on ihan normi selitys.
Pidän paikat siistinä, jotta en liukastuisi pölyyn rynnätessäni ikkunaan tai ovisilmälle. Se yöllinen roskien vienti tapahtui kylläkin klo 23 tai 00.00. Päivystän ulkokeikkani näet vain tasatunnein.
T: Uusi naapurisi, The Kyttääjä
Minä Pidän Sinua Silmällä.
Naapurisi.
Oletko siivoamisesta ikinä mitään kuullut? Oletko ikinä itse hoitanut muuttoa? Tulee paljon roskaa ja siivoamista.
Tarjoapa pullakahvit uudelle naapurillesi. Siis jos osaat keittää kahvia. Ja ostaa pullaa.
Yleensä jos siivous venyy, roskapussi viedään myöhemmin ja siivouksen jälkeen on ensin tauko. Ultra Silencer imuri ei huutaisi niin kauheasti.
Tarkka on kuulosi. Jo on rasittavaa, jos ei edes saisi imuroida tai viedä roskia. Mulla robotti-imuri tekee kierroksen jopa joka päivä, jos oon etätöissä. Lisäksi saatan erikseen imuroida. Eikö saisi?
Laita lappu postiluukkuun ja kysy asiaa, jos asia kiinnostaa noin paljon. Sen jälkeen suosittelen keksimään parempaa tekemistä kuin naapureittesi seuraamisen 24/7. Mistä tiedät, että hän aina vie roskia, jos on joku pussi kädessä? Jotkut voivat kanniskella vaikkapa kuntosalivaatteitaan tai eväitään muovipussissa. Katsoitko tarkkaan, että vei nimenomaan roskia vai kävelikö sittenkin vain ulkoroskisten ohitse?
Mä ainakin saatan joskus viedä enemmänkin roskia kerralla, jos siivoilen. Ja voi unohtua vaikka paperinkeräysroskat, jolloin vien myöhemmin uudelleen. Jos oikein paljon kiinnostaa, niin mene toki kaivelemaan roskakatokseen pusseja. Jos siis ei aidosti muka ole parempaa tekemistä elämässäsi ja ajatukset kiertävät kehää.
Mene nyt äkkiä tarkistamaan ne roskapussit sitten.
Verhoihin tulee ikävät jäljet, kun pitää kytätä roskia vieviä naapureita ja on pakko valvoa yölläkin. :(
Viimeyönäkin vei vikan roskapussin puoli kahden toista aikaa yöllä!!