Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kortsuja puuttui...

Vierailija
04.09.2013 |

Hei, olen epätoivoinen kun laittelen viestiä jo keskustelalstallekkin tästä aiheesta. Haluaisin tietää, mitkä olisivat teidän ajatuksianne tälläisessä tilanteessa.

Olen ollut nyt suhteessa parisen vuotta...(etäsuhde) Seurustelumme alussa oli kaiken laista "hämärää" toisen osapuolen osalta...

Kerran sitten laskin kortsut ihan vain sillä, että tiedänpä sitten ainakin varmasti seraavalla kerralla, jos nitä puuttuu....

No niitä puuttui kaksi.

Mies sanoi silloin, että "tästä on nyt aivan turha riidellä" ja että ne on varmaan kadnneet jonnekkin, minä laskin väärin ym. Menin stten itsekin aivan sekaisin asiasta, olen halunnut uskoa häntä, mutta järkeni sanoo, että niitä puuttui kaksi kuitenkin. Olen yrittänyt kysyä onko käyttänyt niitä itse omiin juttuihinsa, ei kuulemma ole.

Järkeni sanoo myös, että jos ne ovat koko ajan olleet yöpöydän laatikossa, ei silloin ottanut minunkaan luokseni niitä mukaan, joten jos ne olisivat jonnekkin asuntoon tippuneet, niin kai ne olisivat löytyneet sitten.....

Tämä tuntuu vain niin pahalta. Miten te toimisitte samanlaisessa tilanteessa...?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis *keskustelupalstalle tarkoitin...

Vierailija
2/13 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alkaisin panemaan niitä toisia naisia paljaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaisin laskemasta kortsuja. Minun etärakkaallani on niitä kulhollinen, siitä voivat hänen omat poikansa ja kaverit niitä napsia mukaansa. Me emme käytä kondomia rakastellessamme. Täytyy luottaa jos rakastaa.

Vierailija
4/13 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus!

sitä teillä ei ole, sinä et luota mieheen niin onko järkeä jatkaa? 

Saat laskea niitä kortsuja jatkossakin, haluatko käyttää aikasi toisen kyttäämiseen?

Vierailija
5/13 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo valitettavasti aika selvältä hommalta vaikuttaa.

Vierailija
6/13 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettää niin pettää. Mitä sille voi? Ja jos on vielä niin kusipää että valehtelee   niin mitä sillekään voi?

Vierailija
7/13 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerran ne laskit ja 2 puuttuu niin eihän tuossa pitäisi olla mitään epäselvää.

Varmaan kuitenkin osaat laskea oikein?

Luottamusta ei ole muutenkaan ja nyt vaan sitten päätät haluatko jatkaa suhdetta vai et.

Haluatko rehellisen ja uskollisen miehen vai sopiiko sinulle pelkkä "panosuhde" jossa noilla asioilla ei ole niin väliä.

Vierailija
8/13 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvältähän tuo vaikuttaa... miksei mies suostu puhumaan asiasta jos on muka syytön.

Vierailija
9/13 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytti niitä varmasti tumputtaessa, ettei paikat sotkeennu.

Vierailija
10/13 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen, ettei hommannut paljaalla, sillä kohta voisi olla edessä lapsenruokkamaksut 18 vuotta eteenpäin. Jos olet noin epäluuloinen, etten sanoisi neuroottinen, lopeta suhde ja hanki mies, jonka voit sitoa narulla sängyntolppaan, ettei pääse vieraisiin.

Vierailija
11/13 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt halua tässä ketään sitoa mihinkään...Lähinnä halusin kysyä sitä, minkä laisia ajatuksia toisilla olisi tästä herännyt. Itselleni se oli vaikeaa, sillä järkeni sanoi toista ja tunteeni toista. Tiedän, että täytyy vain luottaa, mutta kun asialle ei ollut yhtään mitään selitystä. Kun yleensä kuitenkin asioille on selitys, varsinkin tälläisille. Ja syy miksi silloin laskin ne, johtui siitä, että silloin oli muitakin samanlaisia juttuja, joille en selitystä saanut...

Olen vain miettinyt, että miten tälläisessä tilanteessa voi luottaa....se on vanha juttu, mutta sattuu silti.

Vierailija
12/13 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ollut yleisesti epäluotettava suhteen alusta alkaen ja sinulla on selkeää näyttöä, että hän on valehdellut asioista, niin se takaa huonon ennusteen suhteen onnelliselle jatkumolle.

Sen sijaan kondomien puuttuminen voi johtua monestakin asiasta. Itse miehenä olin uuden taannoin suhteen alkaessa hieman paniikissa yhteisestä ekasta kerrasta. En ole koskaan ollut helppo tapaus kondomin kanssa, koska ihan nuoresta pojasta lähtien itse kondomin laittaminen on saanut seisokin lopahtamaan. Joten harjoittelin itsekseni kotona kondomin asettelua ilman paineita ja siinä tietenkin sitten muutama kondomi katosi paketista.

Vierailija
13/13 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ap ole mitään syytä luottaa, jos tuntuu siltä ettet pysty luottamaan. Älä missään tapauksessa pakota itseäsi luottamaan. Jos mies on noin epärehellinen ja epäluotettava, ei tuollaisesta suhteesta tule mitään. Minä sanoisin ihan suoraan, että koska en pysty sinuun luottamaan, en voi jatkaa seurustelua. Näkemiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme