Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi ei saa kavereita varmasti mun takia.

Vierailija
04.09.2013 |

Luulen että lapseni kaverien puutos johtuu minusta kun olen tällainen vaan sairauksien takia kotona oleva äiti. Naapurit ovat opettaneet lapsiaan karttamaan lastani,päiväkodista ei kavereita löydy ei kutsuja kaverisynttäreille vaikka muut niitä saakin ei löydy harrastuksista kavereita. Pitäiskö mun muuttaa pois ja jättää lapsi isälleen?isänsä on terve,työssäkäyvä ihan normaali tapaus. Mitä sinä tekisit?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todella toivon, että tämä tyyppi on perusteellinen provo ja kukaan lapsi ei joudu elämään tuolla lailla. Todella.

Kauheaa jos 5v lapsi ei ole saanut koskaan kaverisynttäreitä, vaikka kaikki muut saavat!

(joo, tiedän että kauheampiakin asioita on olemassa, mutta jos nyt pysytään normaalielämän piirissä).

Vierailija
22/22 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 12:00"]

Mä todella toivon, että tämä tyyppi on perusteellinen provo ja kukaan lapsi ei joudu elämään tuolla lailla. Todella.

Kauheaa jos 5v lapsi ei ole saanut koskaan kaverisynttäreitä, vaikka kaikki muut saavat!

(joo, tiedän että kauheampiakin asioita on olemassa, mutta jos nyt pysytään normaalielämän piirissä).

[/quote]

No en ole provo ja eipä täälläpäin kaverisynttäreitä muutkaan ole alkaneet pitämään kuin vasta 5-6v ei ole meidän lapsemme ainoa. On hänelle sukulaisten lisäksi synttäreille kutsuttu parin tuttavaperheen samanikäisiä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla