Mitkä ovat selviä varoitusmerkkejä kun tapailee uutta ihmistä?
Kommentit (52)
Negatiivinen, valittaa joka asiasta ja kaikki on tehneet kaiken kaikkialla häntä kohtaan väärin. Todennäköisesti kyseessä on herkkänahkainen marttyyri, joka ei tule kenenkään kanssa toimeen.
Vitsiksi verhotut loukkaukset. Älkää oikeasti poteko syyllisyyttä huumorintajuttomuudesta kun ette jää kuuntelemaan näitä, ne on kyllä ihka aitoja loukkauksia ja pahenevat vain ajan kanssa.
Omilla ansioilla ja saavutuksilla ja omaisuudella ja varallisuudella jne leveily. Kaikki miehet markkinoivat itseään hyvänä saaliina kiinnostavalle naiselle, mutta jos mies selkeästi pitää itseään maailman mahtavimpana, se sitten oikeasti pitää itseään maailman mahtavimpana.
Puhuu vain itsestään, ei ole ollenkaan kiinnostunut sinusta. Tämä mies ei etsi parisuhdetta vaan on jo varattu itsensä kanssa. Sinulle ei ole tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exän haukkuminen. Onhan niitä hullujakin exiä, mutta yleensä haukkujassa on itsessään vikaa ja voi olla kovin kiinni exässään vielä.
Toisaalta myös eksän ylistäminen. Yleensäkin heti alussa eksästä puhuminen, vaikka se ei olisi keskustelussa mitenkään välttämätöntä.
Jos olet nainen, vertailee sinua ääneen muihin naisiin (tai jos olet mies, muihin miehiin).
Negatiivissävytteiset vihjaukset ulkonäöstäsi.
"olisit nätti jos" vihjailut, sinulle sopisi... Näyttäisit paremmalta...
Jos tulee ihmisestä tulee epämiellyttävä olo, ei kannata päästää kyseistä ihmistä elämäänsä. Olisinpa itsekin tajunnut ajoissa, että ei kannata antaa uteliaisuuden voittaa sellaisen ihmisen kohdalla ja jäädä ottamaan hänestä selvää.
n30 kirjoitti:
Juttelin yhden hyvää päivää-miestutun kanssa netissä. Minulla oli hänestä mielikuva kilttinä ja mukavana miehenä. Treffit olisi kuitenkin pitänyt järjestyä heti (samana iltana), ja muutenkin jutuissa oli hieman sellaista määräilevyyttä (minä tahdon tälläisen ja tälläisen kumppanin/suhteen/etenemistavan). Laitoin asian jäihin ihan testin vuoksi (jaksaako mies odottaa ja mennä "minun ehdoillani"), eikä mies palannut asiaan, koska ilmeisesti en tanssinut hänen pillinsä mukaan.
Eli veikkaisin että joko väistin luodin (kontrolloiva mies), tai sitten mies ei ollut kiinnostunut parisuhdemielessä vaan seksimielessä. Niin tai näin, meni varmaan oikeinpäin. Intuitioon kannattaa luottaa.
Naisessa varoitusmerkkinä on juuri tuollaisen testailun harrastaminen. Kiertäkää miehet testailijat kaukaa!
Vierailija kirjoitti:
n30 kirjoitti:
Juttelin yhden hyvää päivää-miestutun kanssa netissä. Minulla oli hänestä mielikuva kilttinä ja mukavana miehenä. Treffit olisi kuitenkin pitänyt järjestyä heti (samana iltana), ja muutenkin jutuissa oli hieman sellaista määräilevyyttä (minä tahdon tälläisen ja tälläisen kumppanin/suhteen/etenemistavan). Laitoin asian jäihin ihan testin vuoksi (jaksaako mies odottaa ja mennä "minun ehdoillani"), eikä mies palannut asiaan, koska ilmeisesti en tanssinut hänen pillinsä mukaan.
Eli veikkaisin että joko väistin luodin (kontrolloiva mies), tai sitten mies ei ollut kiinnostunut parisuhdemielessä vaan seksimielessä. Niin tai näin, meni varmaan oikeinpäin. Intuitioon kannattaa luottaa.
Naisessa varoitusmerkkinä on juuri tuollaisen testailun harrastaminen. Kiertäkää miehet testailijat kaukaa!
Niin. Toisaalta miestä ei tarvitse testata, jos hän ei anna siihen aihetta. Suurin osa ei anna, vaan on sovittu treffit yhteisymmärryksessä ja nähty hyvillä mielin.
Jos muutaman tapaamisen jälkeen miehen puhelin kilahtaa viestin merkkiäänestä ja pyytää sinua näyttämään kuka laittoi ja mitä. Puhuu pahaa existään ja on vasta eronnut.
Juokse ja lujaa, kyseessä on narsisti tai muuten tunnevammainen joka alistaa sinut ennenkuin huomaatkaan. Se alkaa siitä, jos suostut näyttämään puhelimesi hänelle. Pikkuhiljaa huomaat olevasi pyörityksessä mitä et ole koskaan kokenut.
Juokse, ja juokse lujaa.
Riippuvuudet, mustasukkaisuus, kontrolloinnintarve, määräily, vähättely.... Onhan näitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos muutaman tapaamisen jälkeen miehen puhelin kilahtaa viestin merkkiäänestä ja pyytää sinua näyttämään kuka laittoi ja mitä. Puhuu pahaa existään ja on vasta eronnut.
Juokse ja lujaa, kyseessä on narsisti tai muuten tunnevammainen joka alistaa sinut ennenkuin huomaatkaan. Se alkaa siitä, jos suostut näyttämään puhelimesi hänelle. Pikkuhiljaa huomaat olevasi pyörityksessä mitä et ole koskaan kokenut.
Juokse, ja juokse lujaa.
Siis kumman puhelimen viestejä nyt katseltiin?
Kaikki, mistä sinulle tulee outo, epämukava tai epäilyttävä olo.
Kaikki kontrollointi, sinun asioihisi puuttuminen, rajoittaminen ja suuttuminen/marttyyrius jos et ”tottele” hänen yksipuolisesti asettamia sääntöjä. Kaikenlainen perheestä ja ystävistä eristäminen.
Haluaa lukea sinun saamat ja lähettämät viestit ja muutenkin tutkia puhelinta ja sähköpostia ym. Et saa olla tekemisissä saati kaveri vastakkaisen sukupuolen kanssa edes työpaikalla. Epäilys, että jopa sukulaisvierailulla tai lähikaupassa vain katselet miehiä ja flirttailet heille.
Kaikenlainen arvostelu, lyttääminen ja nujertaminen. Kaikki fyysiseen väkivaltaan viittaava.
Haluaa edetä epämukavan nopeasti ja heittäytyy marttyyriksi jos et heti halua muuttaa yhteen tai mennä naimisiin. Rakkaudentunnustukset vaikka ei kunnolla tunneta.
Jos joku asia tuntuu, että se on väärin, niin todennäköisesti olet oikeassa. Luota vaistoosi.
Vierailija kirjoitti:
Jos kumppani ei osaa ohjataa munaa sisälleen eri asennoissa.
En ole koskaan tavannut miestä joka osaisi ohjata munan sisälleen. Aika notkea pitää ilmeisesti olla?
Liian hyvää ollakseen totta-leffakliseet. Tällaiseen haksahdin aikanaan joka osoittautui pettäväksi, hyväksikäyttäväksi narsistiksi
On mahdollista että nuorilla naisilla on ollut oikeasti epämiellyttäviä väkivaltaisia exiä, ilman että itse on "kauhea", kuten täällä jotkut epäilevät kertojia.
n30 kirjoitti:
Ehkäpä. Minulla ei ole pilliä. Nainen tekee niin kuin minä sanon, tai hän tekee niin kuin itse tahtoo. Minä menen suuntaan A, ja aina kun hän tahtoo liittyä seuraani suuntaan A, hän on tervetullut. Jos hän haluaa mennä suuntaan B, sinne hän myös menee. Ei hän minua kaikkialle tarvitse.
Kuuntele tarkasti mitä hän puhuu ja luota intuitioosi. Toisten ihmisten haukkuminen, eksän haukkuminen... Jos eksä on oikeasti ollut väkivaltainen, siitä kerrotaan vähän eri sävyssä, kuin kusipääeksä teki sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehellä on liian pieni, ei saa ohjattua.
Vierailija kirjoitti:
Liian hyvää ollakseen totta-leffakliseet. Tällaiseen haksahdin aikanaan joka osoittautui pettäväksi, hyväksikäyttäväksi narsistiksi
Tän palstan perusteella joka toinen mies on narsisti. (Joka toinen ei ole, paitsi kunnes koittaa ero, jolloin hänestäkin sukeutuu narsisti)
Myöhästely.
Usko yliluonnolliseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tavannut miestä joka osaisi ohjata munan sisälleen. Aika notkea pitää ilmeisesti olla?
Yläaukkoon pitää olla pitkä kepakko, tai jos on keskimittainen, joutuisi poistattamaan alimmat kylkiluut. Hankaluus: vaikea
Liian hyvä ollakseen totta. Asettaa sinut jalustalle ja palvoo aivan ylenmääräisesti. Jos sanot epäileväsi että hän vähän filmaa saadakseen sinut, puhuu sinut pyörryksiin miten rakastunut on. (narsistin ansa)
Jos tyyppi ei osaa keskittyä huomioimaan sinua luontevasti, vaan puhelin on tärkeämpi. Nuukuus. Levoton katse, joka seuraa muita naisia. Muista kuin sinusta tai hänestä itsestään puhuminen.