Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rotarokote?

Vierailija
04.09.2013 |

mielipiteitä kiitos kaipaillaan! eli vauva kohta 2kk ja nyt pitäis päättää otetaanko rokote vai ei? voiko rotan sairastaa myös lievin oirein tai jopa olla saamatta koko tartuntaa?

mite te olette toimineet tai miten teillä jotka ette vielä lapsineen ole kuuluneet ilmaisen rokotteen piiriin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/6 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lapselleni rota-rokotteen.Tunnen muutaman perheen joissa lapsilla on ollut hengenvaarallinen rota tartunta ja ovat joutuneet moneksi päiväksi sairaalaan. Siksi siis rokotin. Itse rokotuksesta ei tullut meille mitään haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
4/6 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetty välistä kaikilla lapsilla. Tuttavaperheen lapsi sai jokaisesta kolmesta rota-annoksesta aina neljän viikon kamalan ripulin. Viiden ensimmäisen elinkuukautensa aikana oli siis kolme kuukautta ripulin kourissa. Ei mitään järkeä.

Jos osaat pitää hygieniasta huolta, tuo rotaviruksen tarttuminen on lähinnä teoreettinen juttu. Rotarokotteen saanut lapsi levittää rotavirusta kyllä tehokkaasti ympäriinsä, olikos se nyt viikko rokotteesta se pahin hetki? Eli kannattaa katsoa missä kulkee ja pakkoko sitä ihan pientä on kauppakeskuksiin raahata. Tietysti jos isommat lapset on jo tumpattu päiväkotiin....

Vierailija
5/6 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona olen kolmen lapsen kanssa ja tarkoitus pitää niin kauan kuin tämä vauvakin täyttää sen kolme. alan siis enempi ja enempi kallistua että en rokotetta ota...

Vierailija
6/6 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin. Siitä syystä, että oma esikoiseni joutui sairaalaan 4kk iässä rotaviruksen takia. Kamala tauti niin pienelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi