Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juonut 300 euron edestä alkoholia viimeisen kolmen viikon aikana

Vierailija
04.09.2013 |

En ole käynyt baarissa enkä ostanut mitään kalliita juomia. Kaljaa, siideriä ja halvinta punkkua vain.

Mies oli pitänyt kirjaa (salaa minulta) juomisistani ja löi tänään todistusaineiston eteeni. Joo, tiedossa on kyllä ollut jo pitkään että olen alkoholisti mutta jotenkin sitä on tähän mennessä onnistunut puijaamaan itseään siinä, ettei rahaa mene paljoakaan alkoholiin =( Syy rahattomuuteen on aina jossakin muussa kuin juomisessani, tietenkin.

Tiedän, että mies on tosiaan huolissaan juomisestani (ja hyvinvoinnistani noin muutoinkin) mutta on toisaalta vain katsonut sivusta puuttumatta asiaan mitenkään. Nyt hänen mittansa lienee täynnä.

Että voi olla paska fiilis mutta se kai on tarkoituskin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos olet järkevä niin otat itseäsi niskasta kiinni ja lopetat.

Sinulla on joku joka välittää, käytä se hyödyksesi.

Vierailija
2/7 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mies valittaa että vieroitukseen menee muka rahaa. Kun on kuukaudenkin juomatta niin on jo voiton puolella rahallisestikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herraisä, meitä juoppoja on täällä paljon!! Yhdellä sivulla 3 avausta alkoholiongelmasta. Näitä on nykyään täällä entistä useammin =(.

T. yksi avauksen tehnyt juoppo.

Vierailija
4/7 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan pitkään taaksepäin pitää mennä, että mulla tulee tuo summa täyteen? Ainakin kolme vuotta. Joten aika paljolta tuo summa tuntuu. Kauan sitä on jatkunut? Laskepa huviksesi paljon rahaa on mennyt jos tuolla tahdilla olet vedellyt. Pistä se arviosumma tännekin. Hui.

Vierailija
5/7 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu on on ollut innoittava esimerkki.

Vierailija
6/7 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tosiaan on halvimpia mahdollisia niin olisin tuolla summalla talutuskunnossa koko ajan ....   No eipä sinun tarvitse huolehtia eläkkeestä :)

Vierailija
7/7 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko ihan jokainen päivä? Onko jatkunut kauan? Miksi juot? Oletko ajatellut jatkaa näin? Juoko joku bio-sukulaisesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä