Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko toteuttanut elämässäsi haaveita vai pelannut ns varman päälle?

Vierailija
21.08.2020 |

Miten tämä näkyy elämässäsi? Oletko suunnitellut opiskelut ja uran varman päälle vai tehnyt mikä kiinnostaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelannut varman päälle tekemällä just sitä mitä haluan. Muutenhan varmasti olisi jäänyt saamatta kaikki mitä halusin!

Vierailija
2/6 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittänyt toteuttaa haaveita. Yllättäen tämä ei kannattanut, olisi ollut parempi pelata varman päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteuttanut haaveita. Muuttanut ulkomaille, nainut ulkomaalaisen, vaihtanut varman valtion viran yksityiselle, sijoittanut vekavivulla jne... Aina on jostain syystä kaikki onnistunut.

Vierailija
4/6 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-20 v iässä toteutin haaveitani ja ne olivat elämäni parhaita vuosia. Myöhemmin olen toteuttanut muutamia yksittäisiä tärkeitä  haaveita. Jokaisen haaveen toteutuminen on tuntunut parhaalta. Nyt on taas aika muutoksen. Ajattelin ottaa tällä kertaa yhtä ison riskin kuin nuorena, kun välillä olen välttänyt riskiä ja minimoinut riskiä.

5/6 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan en kumpaakaan. En ole riskejä ottava seikkailija, mutten myöskään suunnitelmallinen ja laskelmoiva toimija.

Turvallisuus on minulle tärkeää. Sen puitteissa teen sitä mikä kiinnostaa! En mielelläni ota riskejä eli vaaranna niitä asioita, mitkä nyt ovat hyvin. Kun koen turvallisuutta, minulla on mahdollisuus olla onnellinen. 

Vierailija
6/6 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiluun 30v pelasin varman päälle, sen jälkeen yhä enemmän olen tehnyt mitä haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi