Poistakaa vietestänne turhat rivinvaihdot, kiitos
Ei tekstin tarvi olla niin kovin harvaa.
Kuten minä tässä nyt kirjoitan.
nih.
Kommentit (14)
Sorry, en pysty muokkaamaan viestejäni, koska kirjoitan kirjautumatta. Koita kestää.
No on sekin ärsyttävää, jos kirjoittaa pitkän viestin yhteen putkeen ilman kappale jakoja.
Vaikka painaisin enteriä jatkuvasti,
ei rivinvaihtoja tule, koska kirjoitan ilman JS:ää. Tämä on virhe, koska kyllä kappalejakoja pitäisi voida tehdä myös ilman JS:ää ja ilman, että on käsin lisättävä tageja.
Laitan tarkoituksella rivinvaihtoja.
Jotta tekstiä olisi helpompi lukea.
Inhoan yhteen pötköön kirjoitettuja pitkiä sepustuksia. Siksi toivoisin niitä rivinvaihtoja.
Nih.
Pitkät romaanit ilman rivinvaihtoja jäävät lukematta.
saakokuitenkinollasanojenvälissäturhaatilaavaiärsyttääkösekinsinua
Kakkosen kanssa niin samaa mieltä. Kirjoitan läppärillä, ja ylimääräisiä rivejä tulee, vaikka painan enteriä ainoastaan kaksi kertaa kappaleenjaon merkiksi.
Seiskalle, olen poistanut JavaScriptin käytöstä, silti ylimääräisiä rivejä tulee.
Kolmonen, ei tänne tarvitse olla kirjautunut voidakseen muokata viestejään kirjoitustilanteessa. Luulen, että kukaan ei pysty muokkaamaan viestejään sen jälkeen, kun viesti on julkaistu.
No niin, katsotaanpa, vieläkö palsta on yhä epäkunnossa. Jos viestissäni on ylimääräisiä rivivälejä, en ainakaan minä ole niitä laittanut vaan joku muu. = Palsta on yhä epäkunnossa.
Tarkoitan tämmöisiä viestejä: http://www.vauva.fi/keskustelu/3857012/ketju/mita_taytyisi_ihmisen_kaytoksessa_olla_jos
Vaikka niitä rivinvahtoja tulee kirjoittaessa, TURHAT voi ihan hyvin poistaa ennen send-nappulan painamista
Jospa ap vaivaisi sitä pientä päänuppiansa ihan muilla asioilla, kiitos! >:)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 14:28"]
Mikä on symppari?
[/quote]
Symbian-käyttöjärjestelmä. Nokia ennen Lumiaa.
Jospa palstan ylläpito vain saisi palstan sopimaan joka alustalle. Puhelimella kirjoittaessa niitä ylimääräisiä tulee.
Sympparilla ei saa kirjoittaa ollenkaan.