EEEEI APUA!!!! Pikku ötököitä sängyn alla!
APUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Minua yököttää niin hirveästi!!!!!
Ihmettelin eilen kun näin kaksi pientä, vaaleaa, ehkä läpikuultavaa pikku hyönteistä kiipeämässä yhtä seinää makuuhuoneessa. Littasin ne paperilla ja ajattelin, että ne tulivat varmaan ikkunasta.
Nyt sitten ajattelin, että mitä jos ei tullutkaan ikkunasta ja siirsin sänkyä. Sängyn alla käveli muutama sellainen samanlainen, ainakin neljä! Tapoin ne kaikki paperilla painamalla. Kuolee tosi helposti. Ihan kuin ne juoksisi ensin, ei kauhean nopeasti, mutta kun näkevät paperin lähestyvän, ne yrittävät hypätä.
Mitä ne on??????
Mielestäni niillä ei ole siipiä. Jalkoja on muutama. Ei ole hämähäkkejä! Tosi pieniä kuitenkin ja vaaleita väriltään. Ei ole kovakuoriaisia.
MINUA YÖKÖTTÄÄ!!!! Ajattelin ensin nyt imuroida koko huoneen ja pestä lattiat. Pitääkö laittaa kloriittia?
MITÄ NUO OVAT?????
Kommentit (27)
Kyllä minä siivoan, imuroin kaksi kertaa viikossa mutta olen laiska pesemään lattioita! enkä välttämättä imuroi joka kerta sängyn alta. tästä lähtien teen senkin useammin.
se home tuli kun kosteus kerääntyy nurkkiin. siis meillä. Toivottavasti tänä talvena ei tule mitään. keväällä,kesällä ja syksyllä hometta ei ole. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 11:15"]
APUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Minua yököttää niin hirveästi!!!!!
Ihmettelin eilen kun näin kaksi pientä, vaaleaa, ehkä läpikuultavaa pikku hyönteistä kiipeämässä yhtä seinää makuuhuoneessa. Littasin ne paperilla ja ajattelin, että ne tulivat varmaan ikkunasta.
Nyt sitten ajattelin, että mitä jos ei tullutkaan ikkunasta ja siirsin sänkyä. Sängyn alla käveli muutama sellainen samanlainen, ainakin neljä! Tapoin ne kaikki paperilla painamalla. Kuolee tosi helposti. Ihan kuin ne juoksisi ensin, ei kauhean nopeasti, mutta kun näkevät paperin lähestyvän, ne yrittävät hypätä.
Mitä ne on??????
Mielestäni niillä ei ole siipiä. Jalkoja on muutama. Ei ole hämähäkkejä! Tosi pieniä kuitenkin ja vaaleita väriltään. Ei ole kovakuoriaisia.
MINUA YÖKÖTTÄÄ!!!! Ajattelin ensin nyt imuroida koko huoneen ja pestä lattiat. Pitääkö laittaa kloriittia?
MITÄ NUO OVAT?????
[/quote]sokeritoukkia. Kandeis ehkä panostaa siivoamiseen paremmin!
Vastenmielistä kun ihmiset eivät siivoa kunnolla nurkkiaan. YÖK. Häpeä
Vastenmielistä kun ihmiset eivät siivoa kunnolla nurkkiaan. YÖK. Häpeä
Kosmeettinen korjaus, ei tuolla tavalla homeremonttia tehdä. Olisi pitänyt purkaa seinä ja tutkia mistä kosteus päässyt seinään. Vuotaako katto? putket?
Kosteuden ja homeen aiheuttaja on poistettava ja kaikki saastuneet rakenteet poistettava ja tehtävä oikeanlaista korjausrakentamista.
Säälittävää kun ihmiset ovat tyhmiä.
Rakennuksen tuuletus ei ole kunnossa jos nurkat kerää kosteutta. Tekemänne remontti ei ole riittävä. Minkä ikäinen rakennus on?
Varsinkin kun muistaakseni se nurkka oli k-a-m-a-l-a!