Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maalaisperheet,onko eroa kaupunkilaisiin?

Vierailija
03.09.2013 |

Onko teitä muitakin jotka ette mene aamuisin suihkuun eikä lapsennekaan, ette haise pulverille ja kotona ei ole niin hienoa ja siistiä,koira saa kävellä sisällä,ym? Mää en ymmärrä nykyajan liikapuhtautta. Me käydään saunassa ja suihkussa kun ollaan tarpeeksi likaisia,ja vaatteet koulureppuineen ei todellakaan haise pulverille.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 19:09"]

Mikä mahtaa olla tuo "pulveri" jolle joku haisee?

[/quote]

Siinä entisessä navetassa kasvatettua kokaa??? Kun se maajussi vaihtoi sitä tuotantosuuntaa ja pisti lehmät pois ja pellot pakettiin ja sai vielä miljuuna euroa EU-tukeakin.....

Vierailija
22/32 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

18, onko BMI:si 20? Maalla nälkäkurki ei ole suosiossa. Sinun silmissäsi normaalipainoinen ja -kokoinen ihminen on läski, niinhän se oli, eikö totta.

20: pulveri on hienommin sanottuna pesujauhetta. Minun lapsuudessani tosin oli myös Hota-pulveria, jota otettiin särkyyn ja kolotukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 09:42"]

Ainakin maalaisperheet kulkee useammin autolla, kuin kaupunkilaisperheet, ja lapsiakin kuskataan edestakaisin, eivätkä opi yksin kulkemista.

[/quote]

Onko se jotenkin hienoa kun elämästäsi päättää kaupungin liikennelaitos?

[/quote]

Meillä kaupungissa kun kulkee enemmän kuin se yksi bussi päivässä. Voimme ihan itse päättää milloin ja millä välineellä kuljemme:)

Vierailija
24/32 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä maalla koulu ainakin vielä 5minutin päässä, et jos susia pelkää niin aamulla voi saattaa.saunassa käydään joka ilta. mies on aito maalainen ja haluasi pulverin hajua vaatteihin, mä en halua lasten- enkä alusvaatteita pestä sillä. ja ärsyttää jos on just siivottu ja joku tulee koiran kanssa mistä tuntuu just sillon irtoavan kaikki karva.

Vierailija
25/32 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 19:25"]

18, onko BMI:si 20? Maalla nälkäkurki ei ole suosiossa. Sinun silmissäsi normaalipainoinen ja -kokoinen ihminen on läski, niinhän se oli, eikö totta.

20: pulveri on hienommin sanottuna pesujauhetta. Minun lapsuudessani tosin oli myös Hota-pulveria, jota otettiin särkyyn ja kolotukseen.

[/quote]

Mun havaintojen mukaan ainakin maalismiehet on joko lihavia tai kuikeloita naruraajoja. Eli eivät vaikuta kovin hyväkuntoisilta. Ennen vanhaan oli toisin kuin nykyisin koneilla tehtävät raskaat työt tehtiin lihasvoimin. Asenne kuntoilua kohtaan maalaisilla tuntuu olevan, että se on turhaa hömpötystä. Ja älkää tulko huutelemaan, että minä olen maalainen ja käyn salilla ja lenkillä 5x viikossa. Sillä aina löytyy poikkeuksia, joka asiassa. Eli yleinen asenne tuntuisi olevan tällainen. 

Vierailija
26/32 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen muutaman ei-kaupunkilaisen bodarin ja fitness-tyypin.

Vierailija
27/32 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 19:25"]

[/quote]

Mun havaintojen mukaan ainakin maalismiehet on joko lihavia tai kuikeloita naruraajoja. Eli eivät vaikuta kovin hyväkuntoisilta. Ennen vanhaan oli toisin kuin nykyisin koneilla tehtävät raskaat työt tehtiin lihasvoimin. Asenne kuntoilua kohtaan maalaisilla tuntuu olevan, että se on turhaa hömpötystä. Ja älkää tulko huutelemaan, että minä olen maalainen ja käyn salilla ja lenkillä 5x viikossa. Sillä aina löytyy poikkeuksia, joka asiassa. Eli yleinen asenne tuntuisi olevan tällainen. 

[/quote]

Mitä ovat maalismiehet?

Vierailija
28/32 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 09:20"]

Onko teitä muitakin jotka ette mene aamuisin suihkuun eikä lapsennekaan, ette haise pulverille ja kotona ei ole niin hienoa ja siistiä,koira saa kävellä sisällä,ym? Mää en ymmärrä nykyajan liikapuhtautta. Me käydään saunassa ja suihkussa kun ollaan tarpeeksi likaisia,ja vaatteet koulureppuineen ei todellakaan haise pulverille.

[/quote]

Kaikki mun tuntemat maalaiset aikuiset on lihavia tai vähintään pahasti ylipainoisia ja lapset sellaisia sairaan näköisiä pulleroisia, joista vanhemmat sanoo "roteviksi" ja "isoluisiksi". Kaupunkilaiset taas ovat hoikkia tai normaalipainoisia.

[/quote]

Ja sä olet idiootti.Tyhmä.

Vierailija
29/32 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen aloitus.

Vierailija
30/32 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 10:33"]

mulla on joka aamu tukka sen verran likainen ja kainalot hiostuneet, että katson olevani suihkun tarpeessa. Milloin sitten ollaan niin likaisia, että kuuluu peseytyä ? 

[/quote]

Mulla ei ole ,kun käyn iltaisin suihkussa tai saunassa ja yön nukun puhtaissa lakanoissa. Päivän jälkeen olen yleensä likaisempi ja minusta on todella kummallista,että joku joutuu vaihtamaan vaatteet päivittäin niiden likaantumisen vuoksi, jos ei tee jotain erikoisen likaavaa hommaa.

Vierailija
31/32 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maatalon emäntä ja just tulin juoksulenkiltä ja käyn suihkussa.oottelen,et tuo mun ihana lihaksikas mieheni kotiutuu peltotöistä ja käy pesulla.sitte mennäänki puhtaisiin lakanoihin,jotka pesen aina nestemäisellä pesuaineella.

Vierailija
32/32 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi (kaupungissa), taloyhtiössämme asui perhe, jonka lapset havisivat pissalle ja koti hielle. Vaihtoivat koko puhtaan vaatekerran alusvaatteineen kerran viikossa saunan jälkeen. Äitini selitti tämän johtuvan siitä, että olivat kotoisin maalta. Tämä siis 30-vuotta sitten. Näin luotiin mielikuvia.

Meillä käytetään hajustettua pesuainetta, koska varsinkin sisällä pyykkiä kuivatessa vaatteisiin jää helposti tunkkainen haju. Mielummin saisin pyykin niin puhtaaksi, ettei tarvitsisi hajuja peitellä. Suihkussa käyn joka aamu ja tämä on tosiaan tarpeen minulle. Lapset pestään kun pyytävät kylpyyn, paitsi vauva joka ilta, jotta nukkuu paremmin. Vaatteet vaihdetaan jos niissä on hajuja tai näkyviä tahroja. Eläimiä en kotiini toivo kun olen kaikille allerginen. Kuitenkin suvaitsevaisuudesta sukulaisten koirat saavat meillä yöpyä, otan tuolloin antihistamiinia kunnes oireilu parissa päivässä lakkaa. En pidä meidän kotia kovinkaan siistinä tai meitä ihmisiä järin puhtaina...mutta kaupunkilaisina kyllä, jo monessa polvessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän