Eikö teitä häiritse että täällä krijoittelee ihan muita ihmisiä
kuin lapsiperheiden vanhempia.On lapsettomia,selkeästi homoja ja muita tyyppejä jne.Sellaisia ihmisiä joilla ei ole huollettavia lapsia.Joko heillä on ollut lapsia mutta ovat jo aikuisia tai vauvakuumeisia tai muuten uteliaita.Varsinkin nää lapsettomat kummitädit ja sedät jotka kirjoittelee asiaankuuluvia kommentteja naurattaa mua.Itse olen ollut kotiäitinä joten pidän itseäni aika guruna monessa suhteessa lasten kasvattajana.Lapseni käyvät musiikkiluokkaa ja ovat asuneet ulkomailla.
Kommentit (5)
Ei kun olen ihan oikea ihminen tuon jutun takana.Usko tai älä.Meitä on kuule olemassa.Nuo ovat mielipiteitäni.Varo vaan!
No ei häiritse, olen itse lapseton ihminen ja miksi se sinua häiritsee? Miksi minun kommentit sinua naurattaa, tosin et edes voi sitä vastauksestani tietää että olen lapseton, jos en erikseen asiasta mainitse. Mikä sinua lapsettomissa häiritsee?? Se ihmetyttää.
Ei todellakaan, vaan hyvä asia että kirjoittaa kaikenlaisia. Miksi pitäisi profiloitua johonkin tiettyyn, onhan muut palstat olemassa, jotka rajaa aihetta.
Vai lapsettomia ja homoja =) =) Kertoo kyllä sinusta todella paljon.
Provo. Huono.