Onko lyhyet jalat automaattisesti rumat?
Kommentit (17)
Sortseissa ne ovat naurettavat, etenkin miehillä. Olen nähnyt aikuisen, lyhyen miehen sortseissa, enkä voi tajuta, että hän esiintyi sen näköisenä ihmisten ilmoilla.
Korkkarit jalkaan niin heti tulee pidemmät jalat
Vierailija kirjoitti:
Korkkarit jalkaan niin heti tulee pidemmät jalat
Lyhyt nainen korkkarit jalassa on aika naurettava näky.
No ei todellakaan. Minulla on lyhyet jalat ja äärimmäisen kauniit sääret. Kokonaisuus kauneudessa ratkaisee.
Lyhyet jalat ja pitkä selkä ei ole kaikkein kaunein yhdistelmä. Mutta tärkeintä, että niillä jaloilla pystyy kävelemään.
Lyhyillä miehillä on monesti komeat pohkeet, vaikka eivät treenaa.
Onhan nää aika kaameet, kauheat lihaksetkin vielä. Sortseja ja lyhyitä hameita en käytä julkisesti.
Mulla on lyhyet, lihaksikkaat jalat ja pitkä pitkä selkä hyppyriperällä. Olen mielestäni gepardi kahdella jalalla, enkä mikään persjalka.
Ja kuten sanottu, se mitä niillä voi tehdä on tärkeintä!
Naisilla ainakin se, mitä sieltä jalkojen välistä löytyy, kompensoi usein jalkojen lyhyyttä.
Eivät. Riippuu koko kehon mittasuhteista.Lyhyellä ihmisellä on usein lyhyet jalat muttei välttämättä ole persjalkainen. Myös pitkällä voi olla persjalat. Kiinitä enemmän huomiota kehon mittasuhteisiin eikä vaan yhteen kohtaan.
Eivät minusta. Naisten jalkoihin en suuremmin ole kiinnittänyt huomiota, mutta esim. futarimiehissä on paljon lyhytjalkaisia ja kroppa näyttää silti omaan silmääni tosi hyvältä.
Mun mielestä vartalo on kivempi ja e roottisempi ruumiinosa kuin raajat. Joten mieluummin vähän enemmän sitä kroppaa kuin tuhottoman pitkät jalat ja lyhyt vartalo. Kukahan senkin on keksinyt, että lyhyet jalat olisivat huono asia?
Minä ainakin viehätyn lyhytsäärisistä taskuvenuksista. 😍
Kauneus on katsojan silmissä. Mielestäni samanlailla voi näyttää pitkätkin sääret epäsopusuhtaisilta. Eikä tarvitsekkaan olla täydellinen, itse en edes viehätys täydellisen näköisestä ihmisestä. Aivan liikaa nykyään yksilöt keskittyvät omaan ulkonäköönsäja murehtivat täysin turhanpäiväisiä asioita. Mitä rikkautta se oikeasti antaisi omalle elämälle jos olisin täydellisen näköinen? Ihmiset vain kuvittelevat sen merkitsevän jotain. Ja jos kiinnostuksen kohde on niin pinnallinen että antaa jollekki säärille niin paljon arvoa että se on joku kynnyskysymys niin haluatko edes sellaista kumppania? Parempi ollakki epätäydellisen näköinen niin on suurempi mahdollisuus saada aito kumppani jolle merkitsee muut asiat enemmän kuin ulkonäkö!
No olisivat nätimmät pidempinä, mutta ihmisen ei tarvitse olla täydellinen ollakseen kaunis ja viehättävä. Tiedän kyllä myös upeita lyhytsäärisiä naisia, joilla on paljon vientiä. Tietysti jos vierekkäin pistettäisiin näiden naisten sääret ja pitkäsäärisen naisen sääret, niin pitkät erottautuisivat upeina. Oman rakkaan tapauksessa jokainen ruumiinosa on aina hyväksytty ja rakastettu ja nähdään tietynlaisessa valossa, näin lienee ainakin useimmilla ihmisillä.