Tapailemani miehen mielestä minulla on nolo nimi ja hän haluaisi että vaihtaisin sen
Ei millään tavalla pakota vaihtamaan, mutta ottaa aiheen esille tasaisin väliajoin. Uskon että hän ei vauva-palstaa selaa joten kerrotaan nyt että nimeni on Tuulikki. Se on miehen (34v) mielestä nolo vanhusnimi. Tuo on mielestäni outoa ja ei minua haittaisi vaikka miehen nimi olisi esim.Erkki tai Mauri.
Kommentit (24)
Vaihda miestä, käy helpommin & nopeammin kuin nimen vaihto. Sitä paitsi Tuulikki on kaunis nimi, joka mainitaan Kalevalassakin.
Oleellista ei ole nimesi, vaan se, että tuo mies on täysi mäntti.
Tietenkin sanot miehelle, että olet itse tyytyväinen nimeen, joten et ole sitä vaihtamassa. Sitä paitsi tämän hetken "vanhusnimet" tulevat taas jossain vaiheessa muotiin ja jotkut muut nimet ovat "vanhusnimiä", sitähän saisi olla koko ajan vaihtamassa nimeä jotta nimi olisi nuorekas :D Jankuttaminen ylipäätään mistään aiheesta on kyllä aikamoinen turn off, jos jo tapailuvaiheessa on tuollaista niin tuskin käytös ainakaan paremmaksi muuttuu.
Tilastovalhe, ei pidä paikkaansa.
Monessa Euroopan maassa kun ei edes tunneta parisuhdeväkivaltaa lainsäädännössä, sen tilastoinnista puhumattakaan. Miten tämä valheesi liittyi kommenttiini?