Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani miehen mielestä minulla on nolo nimi ja hän haluaisi että vaihtaisin sen

Vierailija
21.08.2020 |

Ei millään tavalla pakota vaihtamaan, mutta ottaa aiheen esille tasaisin väliajoin. Uskon että hän ei vauva-palstaa selaa joten kerrotaan nyt että nimeni on Tuulikki. Se on miehen (34v) mielestä nolo vanhusnimi. Tuo on mielestäni outoa ja ei minua haittaisi vaikka miehen nimi olisi esim.Erkki tai Mauri.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35379 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai taas on tapailumies sika?

Ja puusilmäiset av-mammat nielee 

Tiesitkö, että Suomi on naisille Euroopan toiseksi vaarallisin maa?

Ymmärrän, ettet tiennyt.

ohis

Tilastovalhe, ei pidä paikkaansa.

Monessa Euroopan maassa kun ei edes tunneta parisuhdeväkivaltaa lainsäädännössä, sen tilastoinnista puhumattakaan. Miten tämä valheesi liittyi kommenttiini? 

Vierailija
22/24 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä, käy helpommin & nopeammin kuin nimen vaihto. Sitä paitsi Tuulikki on kaunis nimi, joka mainitaan Kalevalassakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellista ei ole nimesi, vaan se, että tuo mies on täysi mäntti.

Vierailija
24/24 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin sanot miehelle, että olet itse tyytyväinen nimeen, joten et ole sitä vaihtamassa. Sitä paitsi tämän hetken "vanhusnimet" tulevat taas jossain vaiheessa muotiin ja jotkut muut nimet ovat "vanhusnimiä", sitähän saisi olla koko ajan  vaihtamassa nimeä jotta nimi olisi nuorekas :D Jankuttaminen ylipäätään mistään aiheesta on kyllä aikamoinen turn off, jos jo tapailuvaiheessa on tuollaista niin tuskin käytös ainakaan paremmaksi muuttuu.