Rehellisesti käsi ylös, kuka diggaa valkoisesta sisustuksesta?
Ja onko kotinne sisustettu valkoisella?
Minua itseäni ahdistaa valkoinen ja harmaa sisustus. Itse kaipaan väriä kotiin.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 18:45"]
Mitä tarkoittaa valkoinen sisustus? Jos seinät, verhot ym. ovat värillisiä ja huonekalut valkoisia, onko se valkoinen sisustus? Entä jos vain seinät, lattia ja katto ovat valkoiset?
[/quote]
Sitä, että kaikki on valkoista (seinät, katto, lattiat, huonekalut, jne.). Koskeintaan hieman harmaata tai mustaa "piristävinä" yksityiskohtina.
Valkoinen on yksi vaihe monen sisustusintoilussa. Sieltä siirrytään kyllä Paanaseen päin ajan mittaan.
minäkin olen ensin kasvanut valkoisessa kodissa (ok, vähän tammea mukana, artektyyliä siis, hyvin skandinaavista, vaaleaa ja funktionaalista) ja oma kotinikin on aina ollut pääosin valkoinen.
Ensin oli vähän industrial-henkinen valkoinen loft-koti, jossa tehosteena betonia ja harmaata (90-luvun lopulta jonnekin 2008 saakka), mutta sitten muutimme vanhaan hirsitaloon. Valkoinen on yhä päävari, mutta harmaata, roosaa ja hennon vihertävää on jossakin, ja valkoisessa on sävyjä. Seinät on siis tapetoitu valkoisiksi, lattiat ja ovat tms. maalattu valkoisiksi ja kiinteät kalusteet ovat aika moderneja ja valkoisia. Sitten meillä on hyvinkin vanhoja puisia huonekaluja, jotka on maalattu valkoisen eri sävyillä tai vaalealla kyyhkynharmaalla ja yksi tummanharmaa sohva. Mutta valkoista on, periaatteessa, ja koko porukka viihtyy. Parasta oli, kun vanhin poikani (silloin 6 v) sanoi reilun viikon sukulaisturneen jälkeen, että kaipaa meidän valkoiseen kotiin. Kysyin mikä siinä on parasta, niin kuulemma se valkoisuus. Metelikin kuulostaa hiljaisemmalta kun on valkoista, sanoi boitsu :)
Valkoista, harmaata ja tammea on meidän palettimme ollut jo useamman vuoden. En tosiaankaan kaipaa mitään värejä kotiini. Lamputkin ovat aidosti valkoista päivänvaloa perinteisten kusituikkujen sijaan.
Minä pidän valkoisesta sisutuksessa, ei siis pelkästään valkoista. Mutta eihän väri vielä kerro tyylistä. Valkoinen maalaisromanttinen sisutus on ihan erilainen kuin valkoinen moderni suoralinjainen sisustus.