Rehellisesti käsi ylös, kuka diggaa valkoisesta sisustuksesta?
Ja onko kotinne sisustettu valkoisella?
Minua itseäni ahdistaa valkoinen ja harmaa sisustus. Itse kaipaan väriä kotiin.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 18:45"]
Mitä tarkoittaa valkoinen sisustus? Jos seinät, verhot ym. ovat värillisiä ja huonekalut valkoisia, onko se valkoinen sisustus? Entä jos vain seinät, lattia ja katto ovat valkoiset?
[/quote]
Meillä uusi talo ja valkoiset seinät (paitsi lastenhuoneissa) Lattia on valkoista laminaattia, lisänä keittiössä, eteisessä ja märkätiloissa musta laatta. Kalusteet korkeakiiltovalkoista, kalusteet valkoisia/mustia.
-13-
Ei ihan kokovalkoinen mutta muuten tykkään valkoisesta. Mulla on valkoisia kaikki huonekalut. Valkoista sisustusta on helppo piristrää värikkäillä verhoilla yms.
Meilläkin päävärinä valkoinen, mutta ei siis koti pelkkää valkoista..
En tykkää. Tylsä. Yhdellä ystävällä on kokovalkoinen koti. Toisella joukossa vähän harmaata ja vaaleansinistä. Kolmannella kova pyrkimys valkoiseen sisustukseen, käytti koko lomansa seinien, katon, ovenpielien ja takan tiilien maalaamiseen.
Pitävät meitä varmaan ihan tyylittöminä, kun meillä on sisustuksessa väriäkin. :)
Minä tykkään!
Meillä on eniten valkoista, jonkin verran mustaa ja sitten muita värejä pienempiä annoksia niin, että voin vaihtaa niitä, jos ja kun kyllästyn. Mutta pohja siis hyvin valkoinen ja pidämme tosi paljon, olemme aina pitäneet. Olen kasvanut valkoisessa kodissa 1980-luvulta lähtien.
Tykkään ja meillä onkin melko valkoista. Onneksi mieskin tykkää.
Tykkään, itsellä tosin valkoista, harmaata ja lisäksi vaihtuva kirkas tehosteväri, mutta tykkään valkoisestakin. Itseäni kammottaa eniten se tyyli missä selitetään että "ei kannata laittaa mitään kun lapset on pieniä". Josta syystä on erivärisiä sukulaisten vanhoja huonekaluja, lasten piirtelemät seinät, teininä painikisoista voitetut pokaalit kirjahyllyssä posliinieläinten vieressä, kirjavia kumipohjamattoja, puolipaneelit ja seinällä käsityötauluja. Tällaisissa taloissa asuvat sitten arvostelevat toisten sisustusmakua. :p
Minä tykkään mutta meillä ei ole kaikki valkoista. Mun mielestäni se ei sovi vanhaan maalaistaloon.
O/
Tahdon valkoista/ kermanvalkoista, lasia ja vanhaa kultaa.
Ei ole tällainen sisustus.
Ap jatkaa...
Meillä oli lapsuudenkodissa 70-luvulla värikästä, mutta sen jälkeen aina tylsää beigeä ja valkoista.
Itse en edes pidä valkoista, harmaata ja ruskeaa väreinä. Valkoinen tuntuu tyhjyydeltä, ja harmaa ja ruskea likaiselta ja ahdistavalta.
En halua asua laboratoriossa eli en pidä valkoisesta sisustuksesta. Se on niin arkakin. Harmaata inhoan sydämeni pohjasta seinissä, vaikka se tuntuu olevan nykyään kaikkien nuoremman polven sisustussuunnittelijoiden ja -arkkitehtien lempiväri, jota työnnetään joka paikkaan olohuoneesta kyökin kautta huussiin asti. Matto voi olla eläväpintainen harmaa, sohva - no jaa, jos muuta ei löydy.
Ap jatkaa,
Itsekin olen ihmetellyt, kun sisustuslehdissä vuodesta toiseen toitotetaan valkoisen ja harmaan trendikkyyttä. Itse näen niissä väreissä vain tylsyyden.
Me käytetään kotona paljon värejä, ja kyllä meillä on myös kierrätyshuonekaluja ja muuta vanhaa tavaraa, mutta ei me kotiimme huolita mitään sellaista, mikä ei mielestämme sinne sovi. Ja koskaan ei olla mietitty, että lasten takia ei voi olla sellaista tai tällaista sisustusta. Jos jotain menee rikki, niin sehän on vain materiaa, jonka mahdollisesti voi korjata. Ei tavaroiden perään pidä itkeä.
Minä pidän valkoisesta ja mieheni myös. Kotimme on valkoinen. Itse en voisi asua värikkäässä kodissa, varsinkaan jos siinä ei olisi selkeästi yhtä pääväriä, jota muut värit tukisivat. Sellainen koti jossa sitä ja tätä sekaisin ja jos värit on vielä yhdistetty puunväreihin niin en pidä yhtään.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 18:29"]
Ap jatkaa,
Itsekin olen ihmetellyt, kun sisustuslehdissä vuodesta toiseen toitotetaan valkoisen ja harmaan trendikkyyttä. Itse näen niissä väreissä vain tylsyyden.
Me käytetään kotona paljon värejä, ja kyllä meillä on myös kierrätyshuonekaluja ja muuta vanhaa tavaraa, mutta ei me kotiimme huolita mitään sellaista, mikä ei mielestämme sinne sovi. Ja koskaan ei olla mietitty, että lasten takia ei voi olla sellaista tai tällaista sisustusta. Jos jotain menee rikki, niin sehän on vain materiaa, jonka mahdollisesti voi korjata. Ei tavaroiden perään pidä itkeä.
[/quote]
Minä! Ja teidän sisustus kuulostaa ei-niin-ihanalta minun makuuni :) Ja meillä on valkoista vaikka lapsia onkin :) Ja lisänä mustaa, lasten huoneissa enemmän väriä.
Mitä tarkoittaa valkoinen sisustus? Jos seinät, verhot ym. ovat värillisiä ja huonekalut valkoisia, onko se valkoinen sisustus? Entä jos vain seinät, lattia ja katto ovat valkoiset?
Diggaa valkoista sisustusta eikä diggaa valkoisesta sisustuksesta.
en tykkää eikä todellakaan ole oma koti valkoinen!
Minä tykkään valkoisesta, esim. koko makuuhuoneemme on valkoinen kalusteita, verhoja myöten. Tehosteena takaseinän musta-hopea-kukallinen tapetti. Ihanan raikasta! Olohuoneesta löytyy valkoista nahkasohvaa, mustaa lipastoa, pinkkiä nojatuolia.. Pääväri kuitenkin valkoinen. Vierashuoneiden sohvat ovat myös valkeat, sekä jotkut tasot, mutta mukana on muussa sisustuksessa käytetty tehosteena värejäkin. Liian kliiniseksi ei saa mennä. Eikä se ole hyvää makua että kaikki on vaan yhtä ja samaa, pitää osata yhdistellä :)
Joo,kuulkaahan....olen köyhästä slummialueesta kotoisin,ruotsissa synnyin.vuokra kerrostaloon.kaikki oli valkoista betonia.nyt kun sain mieheni mukana hienon omakotitalon niin valkoista ei ole MISSÄÄN.eikä varmasti tule.ja pinnat on puuta.ihanaa....meillä on katon listatkin teetetty vanhanajantyyliin eli leveät ruusatut,hirsitalo ja meillä on yksi sali sininen toinen keltainen kolmas rosa ja muut tilat ja huoneet puun värisiä.